{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
248 visninger | Oprettet:

Sony Digicam? {{forumTopicSubject}}

Hvilke erfaringer har folk med dem? jeg har fået et foræret, som jeg synes er kanon lækkrt, men synes faktisk billederne er bedst hvis man sætter opløsningen ned til 3,2 megapixels? kan det virkelig passe.

For at tjekke billedkvaliteten kan i tjekke mit fotoalbum, de nye billeder er taget med dette.

Cam´et hedder DSC-W80 Full HD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sony Digicam?
  • #1   13. sep 2007 Kun god erfaring med sony smiley har en DSC-T30

• #2   13. sep 2007 Jeg har en WSC 40 og den er bare dejlig

nu skal jeg fortælle dig hvorfor du synes de er pænere, og det er fordi din computerskærm kun viser ca 2-2,5 megapixel min ven.

Og når den kun tager billeder ved 3.2 megapixel så er den også meget hurtigere til at reagere og fokusere så klart bliver billederne i nogle situationer pænere

MEN (altid et men :P) når du skal udskrive billederne i fx A4 format så mærker du forskellen... og også hvis du zoomer ind på billeder der er taget med omhygge...

Hvis man med sit digicam bare tager billeder til højre og venster og ryster med kameraet bare den mindste smule så er det meget nemmere at ødelægge billedet ved fulde 6-7 Megapixel end det er ved 3.2 megapixel, da den jo reagerer hurtigere ved mindre opløsning

• #3   13. sep 2007 gogo-go M

Ja for jeg har lagt mærke til at på mine forældres gamle Traveller 5,1 megapixels cam, blir billederne bedre.

Kunne godt være man skulle ha sig en ny skærm

• #4   13. sep 2007 Næææ... det er såmænd ikke det, for så skal du nærmest op i 24 tommer, men billederne bliver bare flottere hvis du skulle printe dem ud... ellers sparer du faktisk plads og får "pænere" billeder ved at bruge 3,2 mp

jeg bruger selv mine fulde 6 mp, men det er fordi jeg printer dem ud tit smiley

• #5   13. sep 2007 Nåå okay, har prøvet at få et eller 2 printet ud, de var rimelig gode

• #6   13. sep 2007 du kunne eventuelt få et bedre indblik i hvad jeg siger hvis du satte billederne op på din SAMSUNG smiley

• #7   13. sep 2007 Nååå ja det kunne man jo prøve, den har usb-indgang

Kommentér på:
Sony Digicam?

Annonce