{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Kim
Kim
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 84 Svar: 1.151

Grafikkort problemer :s ? {{forumTopicSubject}}

Hey

Håber at en rar sjæl kan hjælpe mig her.

Har mig sådan et Ati Radeon Hd 4800 series grafik kort og min computer har det med at "Crashe" og får lige læst noget af det engang imellem og der står det er grafik kortet, et eller andet med drivern. Meen har prøvet at opdatere drivern og den siger der er den nyeste i.

Nogen der har noget svar til det?

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grafikkort problemer :s ?
  • #1   28. maj 2011 har du prøvet at rense køleren? lyder lidt somom den overopheder.

• #2   28. maj 2011 Årh.. det er en genganger !

Hvorfor bruge de nyeste drivere, hvis de gamle virkede fint ?
    Hvorfor opdatere sit windows, når det kører godt som det kører ?

Det er her, at man skal være kritisk. Hvis din pc spørger om den skal opdatere, fordi at der findes en nyere driver på nettet, så svar ALTID nej til dette !

Du er nød til at smutte ud på nettet og finde en ældre driver, og så er dit problem løst.

• #3   28. maj 2011 Mark K

Jeg renser min computer 1 gang pr mdr.

Thomas M

Okay det skal jeg huske smiley

Mange tak for svaret

• #4   28. maj 2011 Hvilket grafik kort ville i anbefale ? For havde tænkt mig at anskaffe mig et nyt, det eneste krav jeg har til det er at man skal kunne sætte 3 skærme til det og så skal det kunne bruges til gaming ?

• #5   28. maj 2011 Fik en ny opdatering inde fra amds hjemmeside og der har ikke været nogen problemer.. ' Men glæder mig da til at se på længere sigt om det var problemet

Men ja fik en blue screen hvor der stod "out of memory" eller sådan noget

Kommentér på:
Grafikkort problemer :s ?

Annonce