{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.628 visninger | Oprettet:

Hvilken telefon skal jeg vælge?? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal have ny telefon, men jeg kan ikke helt bestemme mig for, hvilken en jeg skal vælge.
Valget står mellem en Iphone 4, Samsung Galaxy II eller Sony Ericsson Xperia Arc.

Jeg går selvfølgelig efter en telefon med godt batteri og ikke mindst et godt kamera, da jeg benytter det en del.

Hvad ville I vælge??
Ellers vil jeg meget gerne høre om jeres gode eller dårlige erfaringer? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken telefon skal jeg vælge??
  • #1   3. jun 2011 Vent til den nye Htc kommer her den 6. Sensation tror jeg den nhedder

• #2   3. jun 2011 hvid iPhone 4... elsker den smiley

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 747
    #3   3. jun 2011 iPhone er en fin dametelefon, men den er ikke rigtig med på beatet, og alle der har den skifter den ud når den nye model kommer. Desuden tager den elendige billeder.

Generelt tager mobiltelefoner ikke gode billeder, men jeg ville af de nævnte vælge Sony Ericsson Xperia Arc. det er nok det bedste bud i den opstilling.

De bedste mobilbilleder jeg har set er dog fra en Nokia N8. Den er måske ikke så popsmart mht. Apps, som Android og iOS. Men til gengæld fungerer den perfekt, og der er gratis navigation, med gratis kort, og fri opdatering.

Jeg havde valgt Nokia N8(igen), men som andet valg var det Xperia Arc.

• #4   3. jun 2011 Tak for svar alle sammen smiley

Brian D: Jeg havde godt overvejet en Nokia N8, da min far også har den, og synes, at den har et fedt design. Men der skulle være mange problemer med nogen af dem ifølge det, jeg har læst mig frem til.

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #5   3. jun 2011 Xperia Arc

Iphone er alt for begrænset, og htc er bare ikke godt nok.

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#6   3. jun 2011 Jeg har ingen problemer med min Nokia N8, og har ikke haft det.

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

#7   3. jun 2011 Brian D
    Nokia er også et anerkendt mærke, og næsten ligeså godt som SE smiley
    De andre er bare dårlige kopier.

• #8   3. jun 2011 Det lyder næsten til, at jeg bare skal hoppe på SE vognen endnu en gang smiley
    Så er man da 100% sikker på at få kvalitet smiley

Har dog hørt rigtig mange gode ting om de Iphones, men synes ikke at et kamera på 5 megapixel er det helt vilde. Og Samsung har fået ekstremt gode anmeldelser smiley

• #9   3. jun 2011 jeg synes, at 3'eren tager vold dårlige billeder. min 4'er synes jeg dog tager rigtig fine billeder smiley

• #10   3. jun 2011 Ja okay, tak for svar smiley

Måske jeg bliver klogere på, hvilken jeg skal vælge, hvis jeg smutter ind forbi en butik og ser dem irl smiley

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#11   4. jun 2011 At prøve mobllerne er som altid en forudsætning at man prøver dem selv.

Kameraer behøver ikke nødvendigvis være bedre pga. et større antal megapixel, linsen betyder meget mere. Men de færreste mobiler har en linse der er noget værd.

Nokia N8 har noget der er OK, og nogenlunde på højde med mange billige kompaktkamera'er, dog uden optisk zoom.

Hvad der er bedst kommer an på behovet. Jeg har ikke selv været for heldig med Sony-Ericsson (Senest P1i (højt forbrug) og X1i, sidstnævnte havde nogle softwareproblemer (Windows Mobile 6.1)), men hvis jeg skulle vælge en Android mobil i dag, så var det helt sikkert Xperia Arc jeg ville tage.

Men jeg ville som sagt stadig vælge N8 hvis jeg skulle vælge en mobil idag.

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

#12   4. jun 2011 Den bedste kamera mobil jeg har haft, er SE C905, den tager skarpe billeder selv i komplet mørke.

Kommentér på:
Hvilken telefon skal jeg vælge??

Annonce