iOS5 = Android opdateringen iOS5 = Android opdateringen
Ja jeg så jo lige eventet fra Apple igår, hvor de præsenterede iOS 5.. Er jeg den eneste der synes at det er ret meget rip-off af Android? Ikke at det gør noget, der gør bare chancen for at jeg skal have en iPhone større haha
Notifikation fra Android.
Apps update fra Android.
OS update fra Android.
Volume-push tager billede fra Android (sikkert mange andre der også har lavet det før).
Cloud-Sync fra Google.
osv..
Det er lidt som om de er ved at være bagefter og denne update nærmest bare er for at indhente de andre istedet for at opfinde noget nyt..
Det er selvfølgelig også godt nok og for mit vedkommende gør det bare at jeg godt kunne overveje en iPhone, den mangler sådan set kun widgets og T9 ..
Men hvad synes i om iOS 5 ?
nov 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 37 Svar: 2.428
Men ja, det er rimlig meget efterligning
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.574
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 131 Svar: 1.642
sad og hørte det live (lød fandme som et sekt møde :P)
alle de ting der kommer er nogle der har været der før, os der har jailbreaket har haft ALLE tingene på nær cloud sync hvor jeg plejede at bruge dropbox. men på den måde de får det integreret så det virker mellem ipod touch, ipad, iphone, mac og windows pc. DET er fantastisk, og noget jeg glæder mig rigtig meget til.
jeg kan hente et billede på min windows pc. ligge det i billeder og WUPTI. så ligger det 2 sekunder senere på min iphone og ipad. og omvendt kan jeg tage et billede med min iphone og 2 sekunder senere ligger det på min ipad og windows pc. skide smart.
men er jo langt fra en NY opfindelse. apple har bare gjort det den tak mere lækkert. men sådan er der jo med ALT apple laver. er sku sjældent apple OPFINDER noget. de tager ting der eksistere og laver en lækker twist og gør det deres egen. men klager ikke. for er eddermandme nogle lækre funktioner der kommer. 200 nye
mar 2007
t9 tastatur har man kunne hente i cydia siden 2008. men nej.. er desværre ikke med æøå. var også noget jeg klagede meget over i starten. men idag går det flyvende når jeg sidder og skriver sms. ikke altid jeg kigger.. hehe (og mig som bandede touch langt væk før jeg fik iphone. skulle sku aldrig have det LORT)
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
mar 2007
men dette tror jeg vil blive flyttet til notifikationscenteet
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 171 Svar: 2.250
I Android får du en notifikation på når der er opdateringer tilgængelige til dine programmer også kan du se en liste over hvilke også opdatere dem.. Evt sætte dem til at opdatere automatisk..
Men jeg synes at det er meget kopi fra Android
iCloud er ligesom Google Sync, som Android har haft siden starten.. Og nortifikations baren i iOS5 virker sådan at du trækker et 'gardin' ned med alle dine nortfikationer.. Præcis som i android..
Men det er stadigvæk gode opdateringer, for det er netop nogle af de ting jeg elsker ved Android..
iOS5 = Android opdateringen