{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drivere til bærbar..?
  • #1   14. sep 2007 du smutter på nettet, og muligvis ind på producentens HP...

• #2   14. sep 2007 Ja hvis du ikk har en cd med driver på så find ud af hva dit grafikkort hedder og hva driver der ska bruges til det osv..

Søg via google på de ting..

Sådan finder jeg altid ud af det når vennerne ikk kan finde ud af det

• #3   14. sep 2007 Rasmus p hvis du bare gider at lukke røven så ville jeg være glad!! For det der lød som noget min lillebror på 13 ku finde på at lukke ud!!

• #4   14. sep 2007 Og til jer andre der er voksne i hovedet.. Tak men troede bare at der var en hp hvor man ku "scanne" sin comp også få de drivere man skal bruge..

• #5   14. sep 2007 Nej så nemt er det sku ikk.. Desværre smiley

• #6   14. sep 2007 Jeppe

Min far har Vista på hans og det kører bare derud af..

Jeg skifter fra XP til Vista efter nytår smiley

• #7   14. sep 2007 jeg har vista køre uden problemer men man ska lige vende sig til det

• #8   14. sep 2007 Rigtigt der er nogle børnesygdomme men det går jo væk efterhånden..

Men ellers vent 6 mdr mere med at kører vista så er det nok oppe og kører smiley

• #9   14. sep 2007 vista mangler bare nogle updates så er det klart så man gider og bruge det..

• #10   14. sep 2007 Rasmus p.. Du er jo kun et lille barn.. Skrid nu bare ud af det her forum hvis du intet fornuftigt har at sige!!!!! Til alle andre.. En nævneværdig fejl er at den står og bruger 768 mb ram bare ved at køre vista.. Det er sku for sløjt syntes jeg.. Og jeg kan heller ikk brænde almindelige cd,er det skal være mp3 ellers går den bare ind og skriver fejl også forsvinder mit dvd/brænder drev fra denne computer også skal jeg genstarte før jeg kan bruge drevet igen.. VISTA SUCKS hvis i spørger mig!!

• #11   14. sep 2007 Heh, alle mine kunder brokker sig også over Vista til stadighed.

Mit råd; vent omkring 9 mdr med at installere det, for det kræver al al for megen unødvendig CPU etc.

Flot ser det ud.. Men synes egentligt selv at mit XP er pænere, da jeg selv har ændret en del i det. Og udover udseendet, er der ikke mange nye features som er nævneværdige i Vista.

Kommentér på:
Drivere til bærbar..?

Annonce