Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til mobil;)
  • #1   23. jun 2011 Det er svært at sige hvad du skal vælge.. Det kommer helt an på dit behov !

• #2   23. jun 2011 skal have noget der kan ringe og skrive
    den skal tage gode videoer og billeder
    og så skal den være ligesom "legetøj" så når man keder sig kan man sidde og lege lidt med den

og så skal den k
    kunne gå på nettet altså tjekke facebook og se på tilfeldige sider
    det er sådan set det;D

iphonen kan den vie flash videoer på nettet?;)

• #3   23. jun 2011 Alle telefoner kan ringe og skrive.
    iPhone 4 tager gode billeder og videoer.
    Den er godt legetøj, der er over 300.000 programmer og spil til den i AppStore.
    Den har en god browser og et godt Facebook program.

Den kan ikke vise flash.

Jeg vil anbefale en 32 gb, for mange spil er temmeligt store, og hvis du både har film og musik på, er 16 gb hurtigt for lidt. Det er min erfaring i hvert fald.

• #4   23. jun 2011 Nej iPhone har ikke mulighed for Flash igennem browseren.. Ikke uden du skal til at jailbreake og alt muligt (også ved jeg ikke engang om man kan alligevel)

Men både iPhone og HTC telefoner kan sådan set det du siger her, bortset lige fra Flash på iPhone..

Men hvis jeg var dig ville jeg kigge på en HTC.. For der har du lidt bedre mulighed for at lege med den end du har på en iPhone pga iPhone er så lukket i alt.. smiley

• #5   23. jun 2011 Medmindre du vil sætte dig ind i at jailbreake, så har du de samme muligheder som på en HTC.

I sidste ende er det smag og behag, så jeg anbefaler du går ned i en butik og prøver begge telefoner og køber den der falder mest i din smag.

• #6   23. jun 2011 lolwut
    er det svært at jailbreake?
    for syns nemlig iphonen er en del federe;)

• #7   23. jun 2011 Nej det er det ikke. Det er selvfølgelig noget du skal sætte dig ind i, men selve jailbreak delen er rigtig nem. Start et program, hold en bestemt kombination af knapperne på telefonen nede og så kører bussen.

Det du skal sætte dig ind i, er hvad du skal gøre bagefter. Hvordan man tilføjer sources i Cydia, hvilke tweaks der er fede o.s.v.

Du kan evt. se den video jeg har i min profil, hvor jeg har vist hvad min iPhone kunne da jeg havde den, og den var jailbroken langt ind i helvede, haha.

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #8   23. jun 2011 Glem de ukurante som du selv nævner, og køb en Sony Ericsson.

• #9   23. jun 2011 Haha så iPhone og HTC er ukurante og det er Sony Ericsson ikke smiley

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #10   23. jun 2011 Ping Pong Duck Lee !
    Korrekt, iphone og htc, er bare dårlige kopier.

• #11   26. jun 2011 købte en htc sensation sindssyg god telefon;b

Kommentér på:
hjælp til mobil;)

Annonce