{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

iTunes og iPhone4 {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Min kammerat er i dag blevet den stolte ejer af en iPhone 4...

Vi kommer hjem og han henter iTunes ned og går i gang med at aktivere telefonen...

Telefonen bliver aktiveret, super....
Der oprettes AppleID hvor første fejl består af at iTunes ikke vil acceptere hans MasterCard Direct, uanset hvor mange gange vi indtaster osv.

Derefter fortæller iTunes os at der er en opdatering ude, 4.3.3, han opdaterer sin Iphone, hvor den så stopper og melder en uventet fejl...

iTunes registrerer igen telefonen og siger nu at denne ikke kan bruges og skal gendannes..
Vi gendanner telefonen og igen med en uventet fejl, så nu står han med en "bricked" iPhone 4 sprit ny, hvad pokker gør vi nu ?!

Jeg har tænkt på at starte den op i DFU-mode, men hvordan får jeg så softwaren ind på telefonen igen ?

Og nej den skal IKKE jailbreakes

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iTunes og iPhone4
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #1   1. jul 2011 Tænd telefonen og Bare så skærmen lige tænder og så med det samme der er liv i skærmen så holder i begge knapper inde (sleep i stoppen og home knappen på fronten) holder dem inden til i crasher telefonen (skærmen går ud) og når det sker så holder i home knappen nede uden at slippe den.

Ellers så youtube det..
    evt indstaller itunes igen

• #2   1. jul 2011 okay det kan jeg prøve smiley

Men er det teoretisk set ikke det samme som at sætte den i DFU mode ?

For når den er i DFU mode så skal softwaren ind igen men uden jailbreak

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #3   1. jul 2011 dfu er bare en slags udvidet recovery mode

• #4   1. jul 2011 Der er et eller andet med at, iTunes ikke gider bruge Mastercard Direct, har selv dette kort, det lykkedes mig dog én eneste gang ud af de milioner af gange jeg prøvede at købe en sang, hvor den faktisk blev accepteret, men prøv at ring derind og hør nærmere? smiley

• #5   1. jul 2011 Vi fik det til at fungere

installerede itunes på ny og den fik genoprettet iphonen samt accepteret mastercardet

smiley

Kommentér på:
iTunes og iPhone4

Annonce