{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af Mobil
  • #1   17. jul 2011 Hvad med iphone 4?

  • TDK `
    TDK ` Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 31
    #2   17. jul 2011 Jeg ville klart vælge HTC, Iphone er bare en mode telefon...

  • #3   17. jul 2011 Iphone 4 vil jeg klart anbefale. Har den selv Og dem der siger iphone BARE er en mode telefon har ikke forstand på dem

  • Ipad o
    Ipad o Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Svar: 112
    #4   17. jul 2011 Samsung galaxy s2 er efter min mening den bedste lige nu

    Htc sensation er ok men igen har htc ikke fået lavet deres brugerflade lige så flydene og man må leve med den lagger lidt..

    Iphone 4 er ok men der er bare mange der ikke kan leve med at være så begrænset og hvem gider have en brugeflade der ligner den samme som på den første iphone og som man på ingen måde har mulighed for at gøre personlig



  • #5   17. jul 2011 Har haft Iphone 3 & 4 og HTC desire, Incredible S og nu Sensation.

    Umiddelbart ville jeg vælge en HTC anytime udelukkende pga. deres grænseflade og android og de smarte gmail.aps mht. kalenders, email osv. Langt mere praktisk og simpelt når man bruger både pc/bærbar og telefon dagligt.

    En Incredible S er god til prisen hvis du kan finde den. Du kan ikke mærke dual core i sensation - kun måle den smiley


  • #6   17. jul 2011 Hvad blev valget?

  • #7   17. jul 2011 sony ericsson arc


Kommentér på:
Valg af Mobil

Annonce