1.433 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Hvilket fuji spejlrefleks er bedst? Hvilket fuji spejlrefleks er bedst?
Jeg har længe kikket efter kamera, og havde egentlig bestemt mig for et, men nu har jeg fået et rigtig godt tilbud som dog kun gælder fujifilm kameraer, derfor vil jeg gerne høre hvilket et er bedst.
Hvilket et vil i foreslå? Jeg er amatør fotograf, men vil gerne kunne tage nogle bedre og flottere billeder, end mit digital kamera kan præstere.
Jeg har været inde på fujis hjemmeside, men den er så dårlig og på google kommer der ikke så meget frem som jeg kan bruge
0 synes godt om
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 251
jun 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
jun 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
Jeg vil bare gerne vide hvilke kameraer som er lavet af fuji som kan anbefales uanset prisen...
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 251
men tjek ders hjemmeside og find det dyrets kamera så finder du også det bedste...
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 31 Svar: 543
Har selv haft et ældre Fuji Finepix s6000FD og den tog nogle rigtig gode billeder, men igen det er IKKE et spejl selvom det ligner. Performance er det fint og billederne jeg tog med den var fint skarpe, dog havde den lidt probs med billeder hvor der var stor fart på (MC og Fly) Men alm portræt og lign performede den supert. Dog ville jeg ALDRIG gå tilbage til sådan en igen, efter jeg har fået spejl, da det bare er SÅ meget bedre, selv et billigt spejl (nikon D3100 eller Canon 1000d) er milevidt foran superzoom.
Men igen det er dit valg, og jeg kan kun anbefale Fujis superzoom hvis man ikke har mod på spejl.
Håber du kan bruge det til noget.
Hvilket fuji spejlrefleks er bedst?