{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.049 visninger | Oprettet:

Glenn Pedersen
Glenn Pedersen
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 22

Iphone helt død {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Hertil aften gik min Iphone 4 helt død imens jeg var på arbejde (lavede ikke noget specielt på den andet end at sms) og nu kan jeg simpelthen ikk få liv i den igen. Prøvede først at sætte den til USB da jeg kom hjem, hvor den godt kunne finde min telefon i Itunes, men ikke gendanne den, da der hele tiden kom fejl. Prøvede så at genstarte min computer, og nu kan den slet ikk finde min telefon mere. Har prøvet at geninstallere Itunes, dog uden helt. Nogen der ved hvad jeg skal gøre?

På forhånd tak
Glenn

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone helt død
  • #1   26. jul 2011 prik lidt til den, imens du siger som en tom pose chips! smiley

• #2   26. jul 2011 Lad den sidde i opladeren en times tid . Det gør min nemlig også en gang imellem når den går helt død smiley

• #3   26. jul 2011 Prøv at hold tænd knappen nede, mens du holder home knappen nede (den på forsiden) i ca 10 sekunder, mens usb kablet er sat til selvfølgelig og iTunes er tændt, så skulle den kunne findes i recovery mode.

Hvis den kan det, prøv da at gendan den igen.

• #4   26. jul 2011 DET VIRKEDE!!!!
    - Lolwut, du er der fandme altid når jeg har problemer med den telefon, TUSIND TAK!!!!

• #5   26. jul 2011 Velbekomme smiley

Det lyder som om jeg har hjulpet dig før smiley

• #6   26. jul 2011 Jaaa du hjalp mig engang hvor jeg skulle have overført nogen numre inden jeg gendannede den, dejligt med folk der gider tage sig tid til lige at hjælpe os der ikk kan finde ud af det skide Iphone, hehe! smiley

• #7   26. jul 2011 Nå hehe, jamen fedt nok smiley

Og velbekomme endnu en gang. Jeg er selv ret glad for Apples produkter, men jeg ved også hvor åndssvage og omstændige de kan være at arbejde med nogen gange, så har ikke noget i mod at hjælpe hvor jeg kan smiley

Men det lyder godt du fik det til at virke, det letter nok lidt på nattesøvnen, heh.

• #8   26. jul 2011 Ja de er fantastiske, bare ikke altid til at finde ud af, hehe!
    - Ja det må man sige, kan ikke leve uden en telefon, heh.

Kommentér på:
Iphone helt død

Annonce