Søger computer ekspert :S {{forumTopicSubject}}
Hej alle, jeg har et kæmpe problem, min underbo har sådan en computer her. :
http://icecat.dk/p/hp/fr351ea/b-rbare-computere-og-notebooks-compaq-presario-cq70-120eo-notebook-pc-1761742.html
Cirka, er ikke helt sikker på den er magen til, men stort set, det er ihvertfald en cq70 serie..
Problemet er så at hans tastatur stort set ikke virker, eller det vil sige, nogle taster virker, men eksempelvis, "G" "H" og pil ned, højre og venstre, samt "Ø" virker ikke, + nogle flere jeg ikke lige kan huske, og i dag prøvede jeg at finde rundt i det og få det til at virke, men nu lige pludselig virker knappen til at tænde for det trådløse internet heller ikke mere, den lyser kun rød, og lige meget hvor meget eller hvordan man trykker på den gider den ikke at virke...
Den siger et eller andet med at der er en "kode 11" på netværkskortet, men kan intet finde om det :S og til gengæld siger den intet om nogen fejl eller noget med tasterne som skulle gøre at de ikke virker optimalt :S ?
Nogen der har en idé, eller ved hvad jeg kan gøre for at få den til at virke igen? eller som selv har haft problemet? :S
HJÆLP PLEASE !!
På forhånd tak for hjælpen.
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 1.034
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 340
mar 2010
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 50
Sikker på det er bundkortet der er færdigt ?
mar 2010
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 50
feb 2009
Følger: 22 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 43 Svar: 973
maj 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 157
maj 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 157
Søger computer ekspert :S