OS X Lion {{forumTopicSubject}}
Er jeg den eneste der syntes det er en gang overfladisk crab?'
Det er jo, mildest taget ikke en ski' anderledes en Snow Leopard, ud over en omgang animationer, OG SÅ HAR DE FJERNET MIN EXPOSE!!!!
Mission Control, jo det er da fint, men man har ikke en SKID at bruge alle de der desktopsetups til. Når man åbner et program, er det for at bruge det, og så lukke det når man er færdig.
Mail, jo det er pisse godt! Godt arbejde der.
Launchpad... WTF APPLE!!! OMG altså! Jeg har ikke købt en mac for at det skal ligne en ipad. Desuden fungerer "cmd+space" spotlight altså bedere...
Jeg syntes ikke det er de 179,- værd må jeg indrømme...
LAD VÆRE AT START FLAMEWAR!!!
Alle jer der ikke har apple, og i virkeligheden ikke aner en ski, hold jer væk.
DET ER EN SNAK OM APPLE, OG IKKE KONKURRENTER OG WINDOWS!
Jeg er selv glad for Lion, og alle dets animationer, men syntes i det er pengene værd?
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 796
Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 796
Anyway, så er jeg enig. Der er ikke rigtig noget som er blevet ringere end før, men der er heller ikke kommet noget total revolutionerende!
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 62
Jeg har også via NovaBench set at der er et lille performance drop, ikke noget alarmerende men det er lidt irriterende.
Jo jeg er glad for mine mac's og jo Lion kører godt i det daglige, men overvejer virkelig at gå tilbage til snow leopard indtil der kommer fixes til de småfejl der er lige nu, fordi jeg kan ikke engang bruge mit maya 2012 i længere tid af gangen som jeg er ret afhængig af lige for tiden, da det crasher efter kort tid
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 62
Jeg havde maya installeret på min macbook inden jeg opgraderede, men fik det ikke installeret på min imac inden jeg opgraderede
Men Autodesk kender godt til problemet med Lion og de arbejder på at rette problemet sammen med apple, men Autodesk har faktisk også skrevet på deres hjemmeside at de råder folk til at vente med at opgradere til Lion indtil den fix kommer til Lion så deres programmer kan kører uden problemer under Lion, hvis man nu skal bruge Autodesk programmer.
OS X Lion