{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.474 visninger | Oprettet:

OS X Lion {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der syntes det er en gang overfladisk crab?'

Det er jo, mildest taget ikke en ski' anderledes en Snow Leopard, ud over en omgang animationer, OG SÅ HAR DE FJERNET MIN EXPOSE!!!!
Mission Control, jo det er da fint, men man har ikke en SKID at bruge alle de der desktopsetups til. Når man åbner et program, er det for at bruge det, og så lukke det når man er færdig.

Mail, jo det er pisse godt! Godt arbejde der.

Launchpad... WTF APPLE!!! OMG altså! Jeg har ikke købt en mac for at det skal ligne en ipad. Desuden fungerer "cmd+space" spotlight altså bedere...

Jeg syntes ikke det er de 179,- værd må jeg indrømme...


LAD VÆRE AT START FLAMEWAR!!!
Alle jer der ikke har apple, og i virkeligheden ikke aner en ski, hold jer væk.

DET ER EN SNAK OM APPLE, OG IKKE KONKURRENTER OG WINDOWS!

Jeg er selv glad for Lion, og alle dets animationer, men syntes i det er pengene værd? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OS X Lion
  • #3   29. jul 2011 Hvad har i fået for de penge, i ikke havde før, ud over nye animationer? smiley

  • Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
    #4   29. jul 2011 jeg har ikke oplevet noget det er beder eller dårliger endnu, på 3dag... men det er træls at min touchpad ikke virker på samme måde som før, pga de der nye sider, så istedet for 3 finger skal jeg bruger 4 osv.. det skal man lige vende sig til.. men det har været gratis for mig, så det går nok smiley

  • #5   29. jul 2011 Det tog mig ikke så lang tid at vende mig til de nye trackpadfunktioner. Har også været gratis for mig smiley

    Anyway, så er jeg enig. Der er ikke rigtig noget som er blevet ringere end før, men der er heller ikke kommet noget total revolutionerende!


  • #6   29. jul 2011 Jeg kan godt lide Lion, men om det er pengene værd, hmm ja det er et godt spørgsmål, jeg har det lidt blandet med det, fordi det enste jeg har mærket af forskel fra snow leopard til Lion i mit daglige brug af min macbook og imac, er at der er nogen fejl som skal rettes i forhold til at en del programmer crasher eller slet ikke kan installeres, jeg har også været ude for flere gange at jeg næsten ingen fri hukommelse har tilbage, jeg har 4 gb i både min macbook og imac, og den ene gang var jeg helt nede på 500 mb fri ram på min imac, og det eneste der var åbent var min finder og safari, det laggede bare det at jeg skulle åbne en folder på skrivebordet, (jeg ligger normalt på omkring 2gb fri hukommelse).
    Jeg har også via NovaBench set at der er et lille performance drop, ikke noget alarmerende men det er lidt irriterende.

    Jo jeg er glad for mine mac's og jo Lion kører godt i det daglige, men overvejer virkelig at gå tilbage til snow leopard indtil der kommer fixes til de småfejl der er lige nu, fordi jeg kan ikke engang bruge mit maya 2012 i længere tid af gangen som jeg er ret afhængig af lige for tiden, da det crasher efter kort tid smiley


  • #8   30. jul 2011 ICON : fordi det var installeret under snow leopard inden jeg opgraderede til Lion, men som sagt så crasher det efter noget tid desværre, men når jeg prøver at installere det på min imac, så kommer den med en installations fejl smiley

    Jeg havde maya installeret på min macbook inden jeg opgraderede, men fik det ikke installeret på min imac inden jeg opgraderede smiley

    Men Autodesk kender godt til problemet med Lion og de arbejder på at rette problemet sammen med apple, men Autodesk har faktisk også skrevet på deres hjemmeside at de råder folk til at vente med at opgradere til Lion indtil den fix kommer til Lion så deres programmer kan kører uden problemer under Lion, hvis man nu skal bruge Autodesk programmer.


Kommentér på:
OS X Lion

Annonce