{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.473 visninger | Oprettet:

Christian B
Christian B
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 50

Bedste antivirus til bærbar ? :) {{forumTopicSubject}}

Heej alle , smiley Nogen der kan fortælle mig hvilken antivirus der er bedst , og som aller bedst holder min bærbare computer ren for "skidt og møg" smiley ? jeg har intet imod at betale et lille beløb for det , 2xx kroner cirka , bare det ikke er hver måned der skal betales dette . smiley men eksempelvis kun 1 gang om året eller hver halvår smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste antivirus til bærbar ? :)
  • Marc E
    Marc E Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 104
    #1   30. jul 2011 Jeg bruger Microsoft Security Essentials, den er gratis og jeg har ikke haft nogle problemer med den, og så er den ikke så "tung" når man spiller online som nogle af de andre som man kan købe

• Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 50
    #2   30. jul 2011 Okay , venter lige på lidt flere forslag , der lå norton på min pc da jeg købte den , men kun en prøve pakke i 60 dage , og den er udløbet for lidt et par dage siden .. smiley

• #4   30. jul 2011 Jeg bruger bullguard, men fortryder det, det virker fint men synes det tager meget power fra computeren

• #8   30. jul 2011 jeg forslår kaspersky og har brugt internet sercurityen siden 2007 og har ingen problemer haft med selve programmet eller vira det samme gælder for de andre pc'er i huset da vi alle køre det
    Og har ikke haft problemer med at de pludselig begyndte at suge alt kræften fra computern eller lign det køre bare derud af smiley

Kommentér på:
Bedste antivirus til bærbar ? :)

Annonce