{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yousee internet :)
  • #1   1. aug 2011 Nu kender jeg ikke lige til yousee. Men hos TDC for man 2 IP'er ind i huset.

Her fra kan man så smide en router på som så giver dig en ip når du tænder din pc.

• #2   1. aug 2011 "Fast ip-adresse

Enhver pc, som kobles på internettet, skal bruge en ip-adresse. En ip-adresse er nødvendig for at pc'en kan identificeres på internettet og sende og modtage data.

Med YouSee Bredbånd får du automatisk én offentlig, dynamisk ip-adresse. Det betyder, at din pc får tildelt en ny adresse, hver gang du går på nettet.

Du har også mulighed for at købe en fast ip-adresse hvis du f.eks. vil bruge din pc som server. Den faste ip-adresse erstatter den dynamiske ip-adresse."

Taget fra Yousee's hjemmeside. Så medmindre du betaler 49,- om måneden for fast ip, burde du have dynamisk ip. Sådan forstår jeg det i hvert fald.

• #3   1. aug 2011 Jamen det får jeg ikke ??? Har godt læst det . men det ikke tilfældet ....

• #4   1. aug 2011 Hvorfor vil du ha en der skifter hver gang?

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 747
    #5   1. aug 2011 Du har helt sikkert en router koblet på, og den holder forbindelsen, så du har den samme ip-adresse hele tiden.

Du vil også få den samme igen, selvom du slukker og tænder dit modem, fordi der går et forudbestemt tidsrum før din ip-adresse bliver frigivet, og du vil derfor opleve at det ligner en fast ip-adresse.

Du vil ikke kunne få muligheden for at få en forskellig ip-adresse hver gang.

Jeg kunne forestille mig at lease-tiden var omkring 24 timer hos Yousee. Så du skal slukke modem og vente maksimum 24 timer, så kan du få en ny ip-adresse, der er dog ikke nogen garanti for det ikke kan blive den samme igen.

Men hvorfor i alverden vil du bruge forskellig ip-adresse? Laver du da noget ulovligt?

• #6   1. aug 2011 Hvis man bliver ip banned forskellige steder er det en nem løsning på problemet ;)))

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 747
    #7   1. aug 2011 Daniel S >> Så må du hellere sørge for ikke at blive banned. Men som sagt, så mener jeg deres lease tid er 24 timer, så må du slukke modem osv i et døgn og se om det hjælper... smiley

• #8   1. aug 2011 Brian. Okay tak for hjælpen. Må lige se om det hjælper smiley

Kommentér på:
Yousee internet :)

Annonce