3.150 visninger
|
Oprettet:
Yousee internet :) {{forumTopicSubject}}
Hey
Sidder lige pt ovenpå en 50 mbit fra yousee.
Jeg køre med en fast ip hos dem . Er det muligt at man gennem yousee kan få det sådan at den skifter ip hver gang man kommer på ???
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 8 Svar: 62
Her fra kan man så smide en router på som så giver dig en ip når du tænder din pc.
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 35 Svar: 931
Enhver pc, som kobles på internettet, skal bruge en ip-adresse. En ip-adresse er nødvendig for at pc'en kan identificeres på internettet og sende og modtage data.
Med YouSee Bredbånd får du automatisk én offentlig, dynamisk ip-adresse. Det betyder, at din pc får tildelt en ny adresse, hver gang du går på nettet.
Du har også mulighed for at købe en fast ip-adresse hvis du f.eks. vil bruge din pc som server. Den faste ip-adresse erstatter den dynamiske ip-adresse."
Taget fra Yousee's hjemmeside. Så medmindre du betaler 49,- om måneden for fast ip, burde du have dynamisk ip. Sådan forstår jeg det i hvert fald.
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 41 Svar: 97
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.291
maj 2007
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 747
Du vil også få den samme igen, selvom du slukker og tænder dit modem, fordi der går et forudbestemt tidsrum før din ip-adresse bliver frigivet, og du vil derfor opleve at det ligner en fast ip-adresse.
Du vil ikke kunne få muligheden for at få en forskellig ip-adresse hver gang.
Jeg kunne forestille mig at lease-tiden var omkring 24 timer hos Yousee. Så du skal slukke modem og vente maksimum 24 timer, så kan du få en ny ip-adresse, der er dog ikke nogen garanti for det ikke kan blive den samme igen.
Men hvorfor i alverden vil du bruge forskellig ip-adresse? Laver du da noget ulovligt?
maj 2008
maj 2007
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 747
maj 2008
Yousee internet :)