{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alternativ til MSN Messenger
  • #1   3. aug 2011 Cecilia, ja men det kan svjv ikke gå på messengers netværk.

Jeg bruger trillian, det er udemærket.

• #3   3. aug 2011 Brug det messenger du synes er til at lukke op og skide i.. og tryk på en knap oppe i højre hjørne. SÅ ER DET PRÆCIST DET SAMME SOM DET VAR FØR!!!!!!!
    Den sidder lige under LUK knappen, og når du kører musen over den står der 'switch to compact-view'. FANTASTISK!

Hurra for øjne og intelligens.

• #4   3. aug 2011 René V
    Derfor ligner det stadig ikke det gamle. Og er du klar over hvor mange unødvendige ressourcer det trækker?

• #5   3. aug 2011 Jaob;
    Ikke umiddelbart. Det tager 23mb RAM på min maskine, og ingen CPU cycles.
    Du kan sågar slå reklamen fra i bunden i dine samtaler, ved at så 'udvidet fodnote' fra inde i indstillinger for samtalevinduet. smiley

Det ligner det gamle, på en prik. Du kan endda stadig få samtalerne til at dukke op som seperate vinduer.

Det er da utroligt som folk skal stå på tværs smiley

• #6   3. aug 2011 Jeg har tjekket op, igen, på forbruget af messenger.

Når samtalerne ligger nede i taskbaren tager messenger 4mb RAM på min maskine.
    Når jeg hiver en LAAAAAANG samtale op, stiger det til 23mb.
    Minimerer jeg den ryger vi ned på 5mb.

Messenger er UTROLIGT god til at holde resourceforbruget nede, så hvor din inkompetente holdning kommer fra, er mig en gåde.

Yderligere hverken læser eller skriver den på harddisken, og bruger næsten 0 cpu cycles når det ikke laver noget.

• #7   3. aug 2011 Du henter da bare windows 09 version.. smiley

• #8   3. aug 2011 René V
    Så må det være mig der er noget galt med. For her tog messenger over 200mb ram samt 99% cpu.

Anyway så har jeg fundet noget andet så derfor er der ingen grund til at kommentere mere her i tråden. Jeg fjerner mit abonnement på denne tråd, så jeg kommer ikke til at læse i den mere.

Kommentér på:
Alternativ til MSN Messenger

Annonce