517 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Mac hjælp søges Mac hjælp søges

Hej,

jeg fik min macbook pro i mandags som jeg har købt på apple store.

Allerede om tirsdagen blev jeg bekymret, for nogengange køler den helt vildt - og vildt højt! og jeg sidder ikke med den i sengen eller noget, sidder med den på mit skrivebord så den burde da ikke blive overopheadet!? Er det normalt at den nogengange lige går amok med at køle? for min kærestes macbook er 1,5 år gammel, og den køler slet ikke så voldsomt, så er bange for at der er noget galt med den..

HVIS der så er noget galt med den, kan jeg så gå ned i min lokale apple butik og få hjælp? bor i esbjerg, og vi har det der hedder eplehuset der forhandler mac - vil de kunne tage den til rep/returnere den hvis det er det der skal til?

Håber på hjælp! min kæreste der er macnørd kan ikke hjælpe mig, han er lige taget til afghanistan i tirsdags smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mac hjælp søges
  • #1   4. aug 2011 Hej, det samme er sket med min Macbook Pro, efter noget tid, det er en lidt kendt fejl. men ja prøv at hør om den ikke kan laves ved Eplehuset eller Humac med garanti, de er jo et Apple autoriseret sted, så de burde skulle tage i mod den, men du må ikke hænge mig op på det:)

håber du kunne bruge det til noget smiley

• #2   4. aug 2011 Kan godt forstå det hvis det er gammel mac, men den her er 4 dage gammel så kan ikke forstå det smiley Men jeg prøver at tage den med ned til eplehuset, så må de kunne hjælpe mig! Tak for hjælpen :o)

• #3   4. aug 2011 det var så lidt, min er heller ikke så gammel smiley skete vidst efter 1 måned eller 2 smiley

• #4   4. aug 2011 det er satme for dårligt. altså smiley men ellers er det jo en herlig computer - bare lidt træls at have den med på uddannelsen hvis den larmer sådan ;P

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 581
    #6   4. aug 2011 Nu skriver du ikke hvad du laver på computeren... Mine blæser kan også gå amok hvis jeg kører Flash.
    I øvrigt er den ikke overophedet når blæserne kører hurtigere, det er for at undgå det.

Kommentér på:
Mac hjælp søges

Annonce