{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.664 visninger | Oprettet:

Anbefaling af Oister mobil? {{forumTopicSubject}}

Hej BB.
Nu har jeg overvejet et stykke tid af skifte mobilselskab. Jeg bruger rimelig meget data, og snakker også en god del i telefon. Jeg havnede derfor inde på Oister.dk. Priserne derinde er næsten halv pris i forhold til 3's priser. Derfor ville det jo være oplagt at købe nyt abbonement der. Men spørgsmålet fra mig er så om dækningen er lige så god? Hvad er det man ikke får, som man får ved 3?

Under informationen står de kører på 3's netværk, så det burde vel være det samme netvæk. Eller hvad?
http://oister.dk/Mobilt-Bredband/Mobilt-Bredband-daekning/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af Oister mobil?
  • #1   11. aug 2011 Kigger med. Kan det passe man ikke kan få fri forbrug af mobil bredbånd?

• #2   11. aug 2011 Dækning er LANGT fra som 3.dk !!!
    Det rent skod, selv i større byer hvor jeg tit færdes, er der enten ikke nogen dækning, eller går den på TDC's mega lagsomme "EDGE" smiley
    Det både på mobil Iphone og Oister moblit netværk...

Så forvent ikke det bare "spiller" som de gerne vil have de til at lyde som om det er "rent" 3.dk net smiley

Men det er brugbart til prisen smiley

• #3   11. aug 2011 Jeg kender nogle der har i en bette by, der kører de med 3-4 mbit. Det er da rimelig godt. Men ku forestille mig der er en del steder det ikke er for godt smiley

• #4   11. aug 2011 BilFoto har du da Oister? smiley
    Jeg havde tænkt mig at købe 10 gb data, med 10 timers tale til 179 kr. Det er under det halve beløb at 3's og jeg får enda 4 timers ekstra tale. Derudover får jeg fri oister til oister. Fri sms/mms. og ingen opkaldsafgift. Samt ingen oprettelses gebyer..

Er dækningen virkelig så dårlig at man faktisk ikke kan bruge det. Eller er det bare lidt langsomt ude på landet. Fordi jeg vil gerne have at nette kører sådan okay hurtigt. Skal man så købe 3 i stedet for? smiley

• #5   11. aug 2011 Okay jeg tænkte på mobil bredbånd.

• #6   11. aug 2011 tja, Oister har faktisk kun lejet sig ind på cirka 25% af 3's antenner smiley Så det siger jo meget om forbindelsen!

• #7   11. aug 2011 Citat fra en anden tråd ''Det eneste tidspunkt 3 er en fordel frem for Oister er hvis man dagligt bruger sin telefon som modem til ens computer. thats it and nothing more, nothing less.''.

Kan det passe? Hvad vil det sige at bruge telefonen som et modem til ens computer? er det at lave et hotspot, hvor man får internet via. ens telefon eller hvad?

• #8   11. aug 2011 Og i følge dæknings kortet dækker de med samme mb/s som 3 siger de gør. De må vel ikke sige at de dækker de områder med den hastighed der står på 3's kort, hvis det altsår ikke gør det :)?

• #9   11. aug 2011 Ja, jeg har 2 oister produkter.. var glad i starten, men er lidt træls når man bare har en neddroslet version af "3" smiley

• #10   11. aug 2011 Kan det så ikke bruges til facebook, og de sædvanlig ting såsom aviser, mobilsider osv? Hvad med streamin af film(youtube) i en lidt større by som Vejle smiley

• #11   11. aug 2011 Li så snart du ikke har en 3G forbindelse (som du har 75% mindre af end 3), så kan den højst klare tekst. D.v.s nyheder eller facebook så længe der ikke er billeder smiley

• #12   11. aug 2011 Et tip... prøv at læse med her på deres side på facebook... brug lidt tid og kig på hvad folk skriver til dem om dækning etc.. Så længe de ikke har slettet alle kritiske indlæg, så er der en del der deler samme oplevelse smiley

http://www.facebook.com/bedst.til.prisen

• #13   11. aug 2011 Mange tak smiley
    fandt denne tråd: http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?tid=498638&fid=16

Der virker de nu umiddelbart meget begejstret smiley

• #14   11. aug 2011 .... en tråd, som så også er et år gammelt... jeg var også i starten ret glad for Oister... men der er bare sket noget, som trækker det i den gale retning smiley

• #15   11. aug 2011 OiSTER-kunder og 3Kunder fanger netværk på lige vilkår. Den eneste forskel er, at der er en begrænsning på hastigheden, du kan modtage på OiSTER-abonnementet. Hos os kan du maksimalt fange en hastighed på 6 mbit/s. med mobilt bredbånd og 4 mbit/s. med mobil.

Signalstyrken vil altså være den samme og det er kun hastigheden der er anderledes. smiley

De bedste hilsner
    OiSTER-Teamet

• #16   11. aug 2011 Så signalet er altså det samme. Men man kører bare med max på 4 mbit/s, hvilket vel også er rigeligt til at streame youtube osv :)?

• #17   11. aug 2011 det køre bare der ud af

Kommentér på:
Anbefaling af Oister mobil?

Annonce