3.362 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
Iphone 4 dumme problem Iphone 4 dumme problem
Hej baboom
Var i byen igår og i en kæmpe brandert vælger jeg at lave min kode om til min mobil (ikke pinkode men login kode eller hva det hedder) idag da jeg vågnede og skulle åbne den kunne jeg ikke huske den nye kode, har ingen anelse om hvad jeg har trykket ind, og min bedste veninde som også var der kan heller ikk.
HJÆLP TAK!, fik at vide jeg kunne gendanne den over itunes, men når jeg sætter den til siger den noget med at jeg skal indtaste koden over mobilen, men det ikk så let når man ikk kan kode
Tak på forhånd
Mvh Lisa Olsen
0 synes godt om
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 152 Svar: 710
okt 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
så kan jeg fortælle hvad den præcis gør
okt 2009
den skriver
Itunes kunne ikke oprette forbindelse til iphone "Lisa Olsens ipohne" fordi den er låst med en adgangskode. Du skal skrive din adgangskode på iphone før den kan bruges i itunes
jul 2008
Følger: 1 Svar: 20
jul 2008
okt 2009
okt 2009
nov 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 7 Svar: 47
jul 2008
1. With the iPhone 4 disconnected from your computer, power it off. Press and hold the Power button on the top of the device for a few seconds, then slide the red slider. If this method doesn’t work, press and hold the Power and Home buttons for a few seconds until it goes off.
2. With the iPhone 4 off, press and hold the Home button while connecting it to the computer you registered it from. It should then power on.
3. Keep holding the Home button until you see a Connected to iTunes message appear on the screen.
4. Open iTunes and it should provide a message about an iPhone connected in Recovery Mode.
5. In iTunes, select the Summary tab and click Restore and follow the prompts.
When the process is finished, your iPhone 4 should be available again without the need for a password.
jul 2008
http://iphoneguide.dk/tips-tricks/guide-full-restore/
jan 2007
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 135
okt 2009
Iphone 4 dumme problem