{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Jens K
Jens K
Tilmeldt:
27. aug 2007
Følger: 1 Emner: 352 Svar: 1.332

Ny computer {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,
Min gamle bærbare computer er gået i stykker og jeg skal have en ny til skolestart d. 22, men jeg er ikke så god inden for computere så jeg kunne godt tænke mig en smule hjælp til hvilken computer man skal købe?

Det er en computer som hovedsageligt skal bruges til skolen da jeg har en stationær derhjemme som man kan spille på.

Ikke desto mindre må det gerne være en computer som godt kan spille nogle spil som f.eks. Football manager uden at man er ved at gå fuldstændig amok.

Prislejet er egentlig ikke sat på noget bestemt, men den skal jo ikke være alt for dyr, da jeg har en stationær smiley

Og som det sidste skal den helst have en nogenlunde stor skærm da jeg ikke gider arbejde med sådan nogle notebooks f.eks.

Jeg håber i kan hjælpe!:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny computer
  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #1   16. aug 2011 Hvis den bare skal være billig, så har Elgiganten en på forsiden til 1999 kr uden abonnement, men hvis man vil have en der opfylder de mest basale krav, så tag den de har til 3333 kr. Den er på forsiden af data-sektionen.

    Man kan generelt finde nogen i Elgiganten eller Expert i det prisleje, og de har en 15,6" skærm, så de er ok at arbejde med, og ikke for tunge at slæbe på.

    Jeg selv ville nok tage en dyrere maskine, med en god 13-15" skærm, med en større opløsning, men så kommer vi op i priser der hedder 5-10.000 kr.


Kommentér på:
Ny computer

Annonce