{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Telia bredbånd Vs Stofa 10mbit.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. ska ha bestilt nyt internet, valget står pt imellem

Telia bredbånd - > http://ww3.telia.dk/bredbaand/priser/
Til 199 Pr måned frit forbrug.

/> Stofa 10 Mbit --> (link fjernet)
Til 171 Pr måned frit forbrug.

Altså en forskel på 28,- pr måned.. et lille ligegyldigt beløb, men hvis man får det samme, så ved jeg da godt hvad jeg vælger..

Nogen for og i mod?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Telia bredbånd Vs Stofa 10mbit..
  • DeVe H
    DeVe H Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 62
    #1   17. aug 2011 nu arbejder jeg selv hos Stofa, men skal prøve at give så fair vurdering så mulgt.

Fordelen ved Stofa (udover prisen), er jo at de garanterer en højere minimumhastighed end ved ADSL forbindelser. Telia garanterer minimum 50% af den forbindelse du får (ligesom TDC), dvs. minimum 5 mbit ud af de 10 mbit, og ved stofa garanterer de minimum 80% dvs. du er sikret minimum at have de 8 mbit, men ligger som regel omkiring 90-100% af hvad du er lovet. Desuden har vejret, ikke den store indflydelse ved stofa, de kablingen er under jorden, hvor ved ADSL går den jo igennem telefonnettet.

Ulempen ved Stofa, er jo så at du skal have Stofa TV, du kan altså ikke bestille Stofanet uden minimum at skulle have den lille tv pakke, og hvis man ikke har brug for den, er det også en lidt dyrere løsning

Ellers er der jo ikke så meget, tror folk har gode og dårlige oplevelser med alle udbydere smiley

• #2   17. aug 2011 Tak for det.. så ender det nok bare med en stofa løsning.. skal ha stofa tv alligevel..

smiley

Kommentér på:
Telia bredbånd Vs Stofa 10mbit..

Annonce