{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Inspiration
Inspiration
Tilmeldt:
28. jul 2011
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 212

ny bærbar hvilken? {{forumTopicSubject}}

hej jeg for en ny bærbar af expert i næste uge ..
jeg gav 5000.- for min gamle hp og vil gerne vide hvilken en jeg skal byt over med? og om jeg kan få pengene tilbage istedet for en ny pc??

men har set på denne (link fjernet)

som jeg tænkte på at byt mig til hvis jeg ikke kunne få mine penge tilbage.. er det lort eller fin nok?? er der en der er bedre til prisen hos dem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny bærbar hvilken?
  • #1   27. aug 2011 den dennis linker er en fin computer men min ven købte sådan en i expert og har haft nogle problemer med den efter kort tid så ikke noget jeg vil anbefale men hvis jeg skulle anbefale en ville det være (link fjernet) den har en af mine veninder og den er konge til almindeligt ksole brug og surfing på nettet (:

  • Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 212
    #2   27. aug 2011 den gamle er blevet lavet 3 gange uden det har hjulpet så efter deres aftale så skal hp tage den tilbage .. og han sagde det var lige meget om det var en pc. mobil eller tv jeg valgte.. men han nævnte intet om, om jeg måtte få pengene tilbage.. men gider ikke flere tekniske problemer og der skal være cd drev i min pc smiley

  • Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 212
    #4   27. aug 2011 men er det stor forskel på AMD og Intel da?

  • Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 212
    #6   27. aug 2011 under den jeg linkede til står der da den nyeste amd og intel teknologi?? (: hmm


  • Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 212
    #9   27. aug 2011 lad mig lige informere dig om at jeg intet ved om computere.. jeg ved meget meget få ting det er derfor jeg spørger tilråds heh smiley
    men hvis det skal være inden for 6000.- hvilken skal jeg så tag ? (: for kunne godt give lidt mere for en anden maskine hvis det hjælper meget på den for har også set på den her (link fjernet) synes bare skærmen er for stor smiley


  • Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 212
    #11   27. aug 2011 nu skal det måske også siges jeg ikke spiller andet end FM og få bil spil og simple skyde spil.. men den skulle kunne trække FL studio og andre musik programmer som jeg dog regner med langt de fleste pc´er kan træk (:
    men vil da gerne have en som kan følge med de næste par år uden at halte helt efter smiley


  • Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 212
    #12   27. aug 2011 havde også tænk på denne men mest fordi det er mac og den kunne fås billigere i elgiganten hvis jeg måtte få mine penge igen selvf.. (link fjernet)
    og har fået afvide at de funger godt og er stabile (:


  • Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 212
    #13   28. aug 2011 regnede heller ikke helt med de ville give mig mine penge tilbage.. alene det med at få den lavet har givet problemer og de endte med at have den til at stå i måneden uden der skete noget fordi de havde glemt alt om den..

Kommentér på:
ny bærbar hvilken?

Annonce