{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea skab 500 kr.
  • Terrassedør kan ikke lukkes 1.536 kr.
  • Opsætning af lampe 400 kr.
  • Service stiga håndplæneklipper 1.500 kr.
  • Sikring af højseng og opsætning af væghængt tv 749 kr.
  • Nedrivning af 2x vindueskarme 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kamera spejlrefleks
  • #1   28. aug 2011 canon 500D eller caanon 550D skide godt begynder kamera har det først.

og så en tamron 18-200 mm så er du klar smiley

• #3   28. aug 2011 Canon eller Nikon er nok dit bedste valg, da det er nemmest at få 3.parts objektiver til dem, og så ikke så dyre at starte med.

Nikon laver nogle lækre begynder kameraer netop D3100 og D5100 som performer overraskende godt.

Jeg vil ikke anbefale dig et Tamron 18-200, kan være det virker som et godt køb til at starte med, men den har simpelthen for stor spænd over brændvidden. Har selv haft Sigmas 18-200 og Nikons egne 18-200 VR I og VR II

Jeg vil anbefale en med et spænd som hedder noget i retning af 24-70 og hvis du ønsker meget zoom, så er det standart sæt man får med (ved nogle nye kits) OK, nemlig 18-55 og 55-200 det er ikke PRO objektiver men det gør arbejdet fint.

For 5000 kan du sagtens finde et godt og lækkert brugt kamera med et fint og til tider rigtig godt objektiv.

Hvis du kigger brugt ville jeg mene du skal gå efter noget i retning af.
    Nikon D80, D90
    Canon 550d

Så er du ret godt kørende og husk mpix er ikke en standart for hvor godt et kamera er, som nogen tror.

• #4   28. aug 2011 bilka har et nikon d3100 til 2999 kun idag, det er et godt kamera til prisen smiley

• #5   28. aug 2011 køb canon eos500d eller 550d. jeg har selv det sidste og det er super nice, plus der er glæden ved HD optagelse hvilket fungere super godt på dem..

• #6   28. aug 2011 Hvis man vil have at man skal tage film, så køber man da en videooptager og ikke et kamera. smiley

Hvis vi skal sige hvad du skal købe ud fra hvad vi selv har så syntes jeg du skal købe en Nikon D300, det er et lækkert kamera eller en D3 smiley

Du kan også kigge på den Nikon D80 jeg har til salg. Det er op til dig. smiley

• #7   28. aug 2011 Lennard A --> vi havde et eos 1000d og fik et videokamera i julegave, så vi solgte begge to og opgraderede til eos 500d for så har man det hele med på en gang. vi har aldrig fortrudt det, det er super nice lige at kunne slå over og så optage HD hvis der sker noget spændende.. kan 100% anbefale det..

• #8   28. aug 2011 Tja sådan er vi jo så forskellige, jeg bruger mit kamera til billeder, og mit videokamera, som kan ligge i en baglomme til video (dog ligger den i skuffen 99% af tiden) smiley

• #9   29. aug 2011 Lennard --> hehe det er nemlig også det jeg med 100% sikkerhed kunne sige, jeg ville ikke få begge to med så smartest for os var en med begge i. smiley

• #10   29. aug 2011 Jeg ville mere hen på at den bevidst ligger i skuffen, da jeg er mere til billeder smiley

• #11   29. aug 2011 Hvis jeg ikke havde et kamera, og 5000,- til at bruge på et, havde jeg satme købe Lennarts D80 med det objektiv.

Kommentér på:
Kamera spejlrefleks

Annonce