{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.338 visninger | Oprettet:

HTC Desire genstarter {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har et problem med min Desire. Har oplevet flere gange, at den pludselig genstarter.. Jeg opdager det først, når den pludselig beder om pin-kode,så i princippet ved jeg faktisk ikke, om den genstarter, eller bare går ud til pin-kode-skærmen.

Det værste ved det er, at jeg bruger Endomondo, når jeg er ude at cykle, og det er pisse træls at komme hjem, og så har den "genstartet" midt på turen, så man kun har fået halvdelen med.

Det skal siges, at jeg har installeret Gingerbread (den officielle) derpå, hvis det kan have noget at sige ..

Håber der er nogen der kan hjælpe ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HTC Desire genstarter
  • #1   29. aug 2011 bliver den varm? for min blev siiiiindsyg varm og det medvirkede til den rebootede.. fik skiftet bundkortet.

• #2   29. aug 2011 Jeg har ikke lagt mærke til, at den bliver varm, men har som sagt aldrig opdaget når den rebooter, før jeg ser den beder om pin-kode .. Hvad kostede det ?

• Patrick T
    Patrick T Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 30
    #3   29. aug 2011 HAr netop samme problem med min.. håbede opdateringen ville løse problemet...

er gået tilbage til min gamle x10 mini fordi det irriterede mig sådan med det genstart hele tiden.

Købte desværre min desire brugt og uden kvittering.. så det nok bare ærgeligt for mig..

• #4   29. aug 2011 Patrick T - Lort .. Er også lidt i tvivl om, hvem jeg skal gå til? Har købt telefonen hos 3, men er nu skiftet til Oister? Skal jeg så stadig gå ned til 3, hvis jeg har problemer med telefonen?

• Patrick T
    Patrick T Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 30
    #5   29. aug 2011 Ville gætte på det er 3, da kvitteringen er fra 3...

• #6   29. aug 2011 Ja, det var også det jeg tænkte. Så jeg ville lige skrive en mail til 3, men der skal man udfylde: "Dit telefonnummer hos 3:" .. øøhh, pas smiley

Kommentér på:
HTC Desire genstarter

Annonce