625 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Xbox 360"
xbox 360
Kan man kun streame/se xvid film filer på xbox 360 eller kan man hente noget til den så man kan se andre filer eller noget? :D
Kan man kun streame/se xvid film filer på xbox 360 eller kan man hente noget til den så man kan se andre filer eller noget? :D
Skrevet af: René P - 21. jan 2012
Spar penge på din forsikring
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 235 Svar: 992
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 224
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 62
Håber ikke det gør noget at jeg lige låner din tråd til et spørgsmål
Men jeg har lige selv fået xbox idag, og er i gang med at downloade tekken 6 fra makedet derinde, men er der nogen mulighed for at man kan få de spil ud af xbox'en som man køber derinde og ned på en skive og så de stadig virker ?
Nu har jeg kun 120 Gb hdd og kunne godt forstille mig at jeg kunne få den fyldt op hurtigt
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 235 Svar: 992
Beklager, men må melde pas på den der
Jeg har aldrig hentet spil fra markedet, så jeg ved det faktisk ikke, men du kan evt prøve at søge på det, eller oprette en en tråd i forum herinde:)
Mvh.
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 83 Svar: 117
Men til Michael C vil jeg umidbart sige nej med min erfaring men skal ikke kunne sige om der sidder nogle derude der kan. Men 160 GB er da også den del, du kan jo bare købe dine spil på skive fremover, det er da også 1000 gange federe at have dem til at stå og så er det også billigere
( www.coolshop.dk )
Xbox 360.