{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til vudering af pc
  • Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 349
    #1   31. aug 2011 Kabinet var nok det jeg ville give mest for, men min vurdering er nok omkring 1500, mere ville jeg personligt ikke give da jeg kan få den til den pris andre steder. Den er nok lidt mere værd end hvad jeg vil give smiley

  • #2   31. aug 2011 vil sige max 2000

  • Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 349
    #3   31. aug 2011 Vil også sige omkring de 2, i hvert fald ikke mere.

  • #4   31. aug 2011 Okay forstå jeg bare ikke når tingne i den selv i dag fra nyt koster mete en 5-6kilo

  • Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 349
    #5   31. aug 2011 Min har kostet mig over 5 uden hdd, dvd og meget andet, jeg får mellem 3,5-4 og det er nogle af de bedste dele inde for 2010-11. computer er den dårligste invistering du kan gøre.

  • #6   31. aug 2011 Ja det skal jeg love for for hade regnet med mindst 3kilo

  • Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 349
    #7   31. aug 2011 Det for du aldrig for den, så er det sku en der mangler hjerneceller der køber den smiley Hvis du nu er smart, så sæt den til salg for 2500, for folk byder altid meget under. kommer der ingen bud så sæt den til 2000. Det er dumt at gå under 1500 for det er den værd smiley

  • #8   31. aug 2011 Tror bare jeg beholder den da den nemt trækker alle spil enu hehe

  • #9   31. aug 2011 peter

    jeg købte en core i7 ultimativ gamer sidste år ik.
    med gamer skærm.tastatur.mus osv.
    den kostede mig 16.000kr
    den er det halve værd idag smiley

    priserne falder meget hurtig på det computer værk.
    inden du får den nye computer ud af butikken er den faldet i verdi smiley


  • #10   31. aug 2011 hvor gammel er den ?


  • Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 349
    #11   31. aug 2011 Det er begrænset hvor lange den computer kan følge med....
    De næste spil i år 2012 kommer til at kræve en del, så der skal du måske nok invister i den ny.


  • #12   31. aug 2011 så battlefield 3 skal du nok ikke regne alt for meget med smiley

  • #13   31. aug 2011 Jo det tror jeg ikke bliver noget problem det er en rimelig god cpu beder en en del 6kernet man kan få og det eneste der halter er min hd og mine gamle bæ ram hehe men den køre et af de mest krævene spil metro i full opløsning og på full settings og det køre den fint uden lag eller noget

  • #14   31. aug 2011 Firetaget seriøst.... Omfg... Viste ikke de faldt så vildt i pris men hvordan kan det være folk vil have så meget for en lorte bærbar ??

  • #15   31. aug 2011 Grafikkortet kan du godt få 1000,- kr. for på DBA eller her.

    Hvad er det for en CPU?


  • #16   31. aug 2011 Kim det er en quad core 3.0 york field 12mb cashe eller hhordan det staves

  • #17   31. aug 2011 Intel self

  • #18   31. aug 2011 tja folk vil have mere for computerne end de er værd smiley
    hvis du have masser af ram i den og nogle harddiske.
    kunne jeg måske have brugt den til en server.
    min smuttet den anden dag :S


  • #19   31. aug 2011 siger nu heller ikke den er det halve værd som sådan.
    bare kabinettet er de 2500kr og en skærm til 2500kr osv.
    så man skal vel have lidt for selve maskineriet ik.


    men først og fremmest spøger du om hvad du kan få ik.
    men hvor gammel er den da ?

    grafik kort koster en 600-kr har lige købt en på dba så jeg køre med 2 nu smiley


  • #20   31. aug 2011 Åhh surt man men trir jeg beholder den med mindre jeg kan få den byttet til en bærbar der kan køre wow i full settings og noget cod

  • #21   31. aug 2011 Jmm ca 1.5 år max

  • #22   31. aug 2011 Altså en Intel C2Q 9650. Den vil du også kunne få i hvert fald 400,- for, nok også en smule mere på DBA, 6-700,- hvis du er rigtig heldig.

    Hvad er det for en strømforsyning? Altså hvilken producent er det?


    Som jeg ser det, er der dele for over 2000,-,, nok snarere 3000,-, så de andre ved i hvert fald ikke hvad de snakker om.


    Og BF3? Pfff, GTX470 yder kun en smule lavere end et GTX 560 Ti, som jeg har, og jeg formåede da at spille BF3 Alpha'en uden problemer.


  • #23   31. aug 2011 Vis den hedder york field er det den og psu er en corsair et eller andet hehe men jo mit gpu køre satme fint hehe har da ikke spillet noget den ikke har kunne spille enu

  • #24   31. aug 2011 men igen har du en monster stor computer.
    og spiller på en quad core 3.0 ghz så går det sku langsomt.
    for ikke at snakke og flydende og opløsningen og high settings smiley

    altså den er nok ikke nede på de 2000kr det tror jeg jeg kunne sælge den for mere da smiley


  • #25   31. aug 2011 Hvad mener du set jo ikke vilken som helst quad core champ smiley der er fx 12mb cashe på og vil cædde min røv på det har din ikke hehe

  • #26   31. aug 2011 prøv at tage nogle billeder af skærmen og kabinettet.
    så man kan se hvad den består af og en del oplysninger hvad den består af.
    og smid den på dba og se hvad folk enlig vil give for den komplet.

    eller hardwareonline.dk den er også god syntes jeg smiley


  • #27   31. aug 2011 ved ikke hvad min har den køre fejlfri.
    skulle den også gerne til det der er bygget i den smiley


  • #28   31. aug 2011 Ja men er lige på feriw hos de gaamle så skriver her over min mobil gg

  • #29   31. aug 2011 Hehe tror jeg gerne på

  • #30   1. sep 2011 En ting er helt sikker "den køre et af de mest krævene spil metro i full opløsning og på full settings og det køre den fint uden lag eller noget" det er direkte løgn... Beviset: http://www.guru3d.com/article/geforce-gtx-470-480-review/19

  • #31   1. sep 2011 Så syd jeg du burte komme forbi og prøve det selv inden du slynger en ligegyldig test i hovedet på mig du har jo ikke selc prøvet smarte luk nå du ikke ved en pind om hvad du snakker om ville hacr noget til overs vis det var af fordi du seæv hade det men drt har du iikke og tror jeg.ved det.da jeg ejer det.....sry er bare træt af folk.der tror de ved så meget fordi de har læst et eller andet

  • #32   2. sep 2011 Lad nu vær' med at latterliggøre dig selv. Jeg ved udemærket hvad jeg snakker om, og linket var skam bare reference. At du selv sidder og fortæller hvor vil din pc er fordi den har 12 mb cache, viser jo tydeligt at du ikke selv har en pind forstand på hvad du snakkker om, du har uden tvivl bare lige slået et random cpu op på edbpriser og set hvad den kører med af cache, og derefter besluttet dig for at din jo må være helt vild god fordi den har 12mb. Suk siger jeg bare, også til at du kører ddr2 ram. Jeg har selv Metro 2033, og det kører ikke flydende på min spand, i fuld opløsning og med fuld details, som er din pc overlegen på alle måder... Men okay, hvis man kan leve med en gennemsnits fps på 20 så kører det vel også "flydende" på din.

  • #33   2. sep 2011 Lige til info, kan du da lige få mit setup:
    Cpu: pt. i7-920 (har tidligere haft en 980x, men den er solgt da det var overkill til mit forbrug)
    Ram: 12gb G.Skill Pi series 1600mhz (egentligt også overkill man de var billige)
    Gfx: XFX HD5970 Black Edt. 2gb
    Hdd: 120gb OCZ Vertex 3 SSD
    Hdd 2: 1tb Seagate (std. 7200rpm, bare til lager)
    Mobo: Gigabyte GA-X58A-UD7
    Trukket af en Corsair AX850 psu
    Har ikke mærket noget fps drop i eks. Metro 2033 efter nedgradering til 920'eren, skal der siges.


  • #34   2. sep 2011 Og så var 980x forresten også ALT for dyr i forhold til performance imo

  • #35   2. sep 2011 lars

    fed maskine sådan en har jeg 980x extream eller sådan noget.

    det spiller sku bare skal man have en computer der skal holde i nogle år, er det sådan en man skal smide pengene i smiley

    peter

    sut selv røv hehe
    min har nemlig 12 cashe smiley skulle lige undersøge det da det jo er meget normalt idag smiley


  • #36   2. sep 2011 Lol lars jeg ved jo godt hvad jeg snakker om og de 12 mb er ramne på cpuen og det er temelig vildt en cpu har det kig på din egen hvad har den 8mb?? Godt så jeg kan give dig ret i af mine ram stinker men jvad vil fu med dine 12gb ram du kan jo ikke bruge dem hvem her er latterlig det er meget meget få spil der understøtter mere en4gb ram så restek er bare for af blære sig. Firetarget tja så viser det ji du os køre med quadcore da jeg ikke sys af kunne huske af nogen af 6kernert cpu køre med mere en max 8 men sådan husker jeg det.. Lars de ram du har i tvivler jeg lidt på du har g-skill ram er fucking nice problemet med det du siger er bare de 1600 mhz ikke kan fås her hkemme eller jo men så er det de langsome 9 timings ram og så er de jo ikke et hak beder en de billiger ram du kan købe her hjemme altså spild af penge dog nå det er sagt ser de ram jo os fede ud så lad være af sige jeg intet ved om hvad jeg snakker om for tror jeg ved mere eller mindst lige så meget om pc som du gør

  • Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 349
    #37   2. sep 2011 Peter, Lars computer er 100 gange bedre på din på alle punkter. Kan godt være din har 12mb og hans kun har 6mb, eller hvor mange han nu har, men du ligger ikke mærke til dem i spil eller på nogen anden måde... Det handler om hvor graftig din cpu er og ikke mb den har.

    Mange køber 12gb ram fordi de vil have det vildeste og så mange ram som muligt. Dem der går op i spil har det. Kan godt være du siger der ikke er mange spil der kræver 4gb men har du så bare ét der gør, så kan du ikke spille spillet alligevel. vista bruger 1.5 bare for at den kan køre optimalt, og har du et spil der skal bruge 4gb. så mangler du ram. kan se du også kun køre med 32bit hvilket ikke kan udnytte 4gb.
    så lille regne stykke. vista bruger 1.5gb for at holde så igang = du har 1.5 gb tilbage til alt andet. køre du programmer i baggrunden hvilket alle stort set gør. så lad os sige du måske kan bruge 1gb. ram.


  • #38   2. sep 2011 peter fat nu din computer ikke er en skid værd.
    min cpu koster 3 gange så meget som din computer er værd smiley
    tænk over det ja

    nu du spiller så klog og smart hvad er dit problem så af hensyn til du tror det er guld du sælger ?
    du ved jo alt og mere end vi andre hehe


  • #39   2. sep 2011 Woooow jeg har ikke sagt min er beder slet ikke min er ikke halv så god som hans er slet ikke.. Og du forstå vist ikke hvad jeg siger ang ram der er måske 7% af alle spil der understøtter..... Over 4gb ram.. Og vista er der forhåbliig ikke nogen der bruger mere og stadig ville 6 gb ram være rigeligt så sry men lad vær af blande dig når det du fortæller er admindelig basic viden og intet har af gøre med hvad jeg har skrevet men 12gb ram er ubrugligt med mindre man spiller de ca 7% af de spil der understøtter over 4gb ram måske vis den blev brugt som server eller til billidredigering eller noget i den stil men hatten af for hans pcpc den sparker da mega røv

  • #40   2. sep 2011 jaja kloge du kan jo bare smutte fra tråden vis du har et problem... Og jeg tror bestemt ikke det guld jeg har hvem har biædt dig det ind... Jeg lavede tråden for af se om den pris jeg hade tænkt på lå langt fra hvad folk mente så prøv af finde en anden måde af være en røv på

  • Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 349
    #41   2. sep 2011 Når du laver forum emne må du finde dig i folk skriver. Nå men any way.
    Men fortæller dig lidt basis viden efter som det så ud som du ikke vidste det.
    Din cpu er fin resten af året, næste år er den sikkert lort. Jeg køre godt nok med 1100tbe amd. Den bliver skiftet ud næste år til en intet i7. Men min er stadig bedre end din og ved åbenbart lige lidt om det end dig...


  • #42   2. sep 2011 Ja det ved jeg men bare neder man skal ud i alt det her når det slet ikke er det tråden handler om.og ja den er fin nok til det jeg bruger den til faktisk for stor til det jeg bruger den til det var derfor jeg lavede denne tråd

  • #43   3. sep 2011 12Gb ram kommer skam til sin ret når man bruger sin pc til andet end bare spil - Video og billederedigering f.eks. Jeg kan fortælle dig at mine ram kører CL7 og de er købt hjem fra Irland, nærmere betegnet MemoryC. Jeg kunne skam sagtens finde 1600mhz ram herhjemme der kører CL9, men det var ikke relevant for mig. Og det har ikke noget at gøre med at blære sig, det har nærmere noget at gøre med ram priserne idag, at det godt kan svare sig, især når man kører Tri-channel som mit bundkort gør.
    Med hensyn til din evige cache snak (som ærlig talt er ved at være lidt slidt) så kan det da godt være at min kun har 8mb kontra dine 12, men jeg har tilgengæld rammene til at bakke det op, hvad har du? Udover det kører i7 med en anden arkitektur end din Q9550 (som jeg antager det er), og kører eks. 8 threads kontra dine 4...
    Jeg forstår simpelthen bare ikke hvordan du kan sige at Metro 2033 kører flydende på din pc med alt på max, for det er jo simpelthen ikke sandt, i hvert fald ikke hvis vi snakker en average fps på 60, som er det man sigter efter for at få en "flydende" oplevelse.
    Men sådan er vi jo så forskellige, nogen er mindre ærlige i deres salgsannoncer end andre. Jeg forstår bare ikke hvorfor der er gået sport i at røvrende folk.

    PS. når du nu er selvudnævnt ekspert ved du også at der ikke er noget der hedder en "gamer bærebar", der findes kun mindre dårlige bærebare.


  • #44   3. sep 2011 jaja det var jo også det jeg sagde af de enten var købt et andet sted da dine ram ikke kan købes her hjemme og vis du nu læser hvad jeg skrev skrev jeg vist os af 12gb ram var for meget vis man KUN brugte den til spil..... og det med min cache holder jeg mig da til da det er det eneste udover min gpu jeg kan holde lidt af enu og ved ikke rigtig hvor du vil hen med det her denne tråd var ikke for af få folk ind for af blære sig med hvad de har det super i har en fin pc men det er slet ikke det den tråd her handler om . og det med mit metro kan du tro hvad du vil jeg er enlig ligeglad om du tror på det eller ej jeg ved den spiller det på max settings om det så er på 60 fps kan ikke love dig men jeg møder ikke nogen lags jo vis jeg smider det på ultra men det er en fejl i metro og det indrømmer metro også vilket man vil kunne læse sig til på deres hjemmeside så sry helt højeste settings er det ikke da der er fejl på deres ultra settings så den må jeg da tage i mig igen vis det var det du regnede med for der er ikke rigtig nogen der kan spille det på ultra pga den fejl.

    pps nej jeg ved sku godt der ikke noget der hedder en gamer bærbar men mange folk her inde tror deres fx alienwere bærbar lort er en gamer bærbar derfor s´kriver jeg sådan så støder man ikke folk ved af kalde deres pc for lort........



    TIL ALLE

    jeg stopper denne tråd nu dvs i kan jo nemt stadig skrive men jeg hopper af den og vil ikke svare på mere da 85% af folks svar ikke handler om hvad tråden handler om


Kommentér på:
hjælp til vudering af pc

Annonce