{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mobil
  • #1   31. aug 2011 De nye telefoner i Xperia serien fra Sony Ericsson.
    Har fået meget ros for deres kameraer og Exmor sensor.


  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #4   31. aug 2011 Nokia N8, eller vent til Nokia N9, hvis der er lidt teknik-nørd over dig smiley

    Alternativt Sony-Ericsson Xperia Arc eller Xperia Ray, hvis det skal være android.

    Du kan købe uden abonnement i stort set alle butikker, du kan tjekke priserne i forvejen på www.mobilpriser.dk


  • #5   31. aug 2011 iphone 4 !!!


  • #6   31. aug 2011 Hold nu jeres kæft med det iPhone 4.. Den tager jo sleti kke ligeså gode billeder som en SE !!!

  • #7   31. aug 2011 sony ericsson experia er lig med lort have den i mini udgave kunne ikke komme af med den hurtigt nok så nu ejer jeg en Iphone4 og den er jeg rigtig glad for smiley

  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #9   31. aug 2011 Ups, jeg havde ikke set at jeg skrev på iPhone-forum ?

    Louise B >> Du kan ikke sammenligne Xperia Mini med resten af Sony Ericsson Xperia telefonerne. Mini er lavet for at have et meget billigt alternativ, og de første var også vildt bagefter software-mæssigt.

    Casper H >> Vrøvl, det lyder til du er en af de hjernevaskede.

    iPhone 4 (eller nogen anden iPhone), har ingen vilde specifikationer, men den har et design, og en hype som Apple virkelig udnytter.
    Jeg selv har flere gange prøvet iPhone, fordi alle siger den er så god, men jeg kan virkelig ikke se hvad der gør den god. Personligt syntes jeg den er irriterende, og næsten umulig at skrive på.
    Der er mange applikationer, men jeg har selv alle de applikationer jeg kunne tænke mig til min nuværende Nokia, og jeg kunne såmænd sagtens undvære disse også.

    Jeg har haft mange forskellige telefoner, men Nokia N8 er den første rene touch telefon som jeg rent faktisk har været tilfreds med.


  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #11   31. aug 2011 Casper H >> Så må jeg have pølsefingre, jeg syntes den er utroligt irriterende at skrive på. Og det er umuligt at skrive hurtigt uden at den får skrevet noget vrøvl.

    Jeg har det derimod meget bedre med min N8.


  • #12   1. sep 2011 Giver Brian ret.. Netop det at skrive på en iPhone er jo lort sammenlignet med alt andet.. Alle andre telefoner har du mulighed for et Telefontastatur med T9 OG et QWERTY tastatur som på iPhone.. Men på iPhone har du kun QWERTY tastaturet..

  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #13   1. sep 2011 Ping Pong Duck Lee ! >> Præcis, og når du nu nævner T9, så er det stadig meget hurtigere til små korte beskeder...

  • #14   1. sep 2011 Brian: nu samligner jeg hellere ikke kun med den jeg nævnede bare hvilken lorte mobil jeg have indenfor sony min lillebror har en af de helt nye experia og den er allerede smadret indeni og han har ikke tabt den eller noget som helst den lå i lommen så sony ericsson er lig med discount skrammel man køber i tiger.....

  • #15   1. sep 2011 Louise B

    Nu har jeg aldrig haft en Sony Ericsson, men jeg synes det lyder meget mærkeligt at det skulle være discount.. Tror nærmere i har været uheldige, for man hører altså kun om folk der har været glade for deres SE og byggekvaliteten er iorden siger diverse anmeldelser..


  • #16   1. sep 2011 da jeg skulle til at købe SE mini blev jeg frarådet det selv af en der stod i telenor fordi den var dårlig men købte den alligevel og nu står jeg med en skod mobil der ikke er til at håndtere og min iphone som er rar at have med at gøre

Kommentér på:
Ny mobil

Annonce