1.848 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Inspiration
Inspiration
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 212

Kan den trække spil? Kan den trække spil?

AMD Quad-Core A6-3410MX APU med Radeon HD 6755G2 dobbelt grafik processor
8 GB RAM & 500 GB
15,6” LCD LED skærm
AMD Radeon HD 6755G2 dobbelt GPU grafikkort med 1 GB RAM
DVD brænder
Trådløst .N netværk & Bluetooth
Webkamera & Kortlæser
HDMI udgang for tilslutning til TV
Windows 7 Home Premium

ved godt den ikke er lige så gog som en
Intel Core i5-2410 Sandy Bridge processor
som andre bærbar kan fåes med til samme prisklasse..

men synes bare HP har et pænere design end Asus..

Men kan det overnævnte trække tungere spil?
Wow. FM, FIFA, GTA og call of duty osv i høj opløsning uden den hakker og bliver den over varm som de ældre HP´er :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan den trække spil?
  • #1   31. aug 2011 Hp Har det vidst med at blive varme .. Køb en asus smiley

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

#2   31. aug 2011 Synes bare ikke om Asus.. og min gamle HP / 1år gamle HP blev faktisk ikke så varm igen før bundkortet brændte af og de satte et nyt i :S derefter blev den sgu varm hele tiden og frøss

menb hvis du nu kunne svare på mit spørgsmål ville det også være fint ...

• #3   31. aug 2011 der er ingen tvivl om den ville kunne trække de spil du skriver da de ikke kræver så meget.. men jeg ville nu også holde mig fra en HP da jeg også tror den ville blive varm..

• #5   1. sep 2011 ville til hver en tid vælge asus over hp... alene af den grund at asus bærbare computer nok er det mest stabile mærke på markedet, hvoraf hp har hardware fejl på over 25% af deres bærbare... derudover som du selv siger så får du det mere performance i en tilsvarende med sandy bridge...

ja den kan godt trække de spil du nævner.. men med risiko for at computeren bliver varm og med fare for hardware fejl...

• #6   1. sep 2011 Drop den... Hp sucks,
    og køb en med intel istedet for AMD!!!

• #7   1. sep 2011 køb en asus i stedet for og for guds skyldt køb aldrig AMD det er det værste lort der findes

• #8   1. sep 2011 Erik M:
    jaja J:
    det er nu ellers nogle gode argumenter i kommer med der.. smiley
    fortæl dig manden hvorfor i ville vælge som i vil, i stedet for bare at øse jeres egne fordomme ud over manden... smiley

• #9   1. sep 2011 http://www.electronista.com/articles/09/11/17/reliability.study.has.apple.4th.place/

der var den hjemmeside jeg ledte efter...

en test af pålideligheden af forskellige laptops.. smiley

• #10   2. sep 2011 køb ikke hp. og amd er ikke godt til games

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

#11   2. sep 2011 det blev en Asus og hold da kæft højtalerne er dårlige..
    men det går nok så må jeg bruge hørebøffer eller slå det til anlægget når det er...

• #12   2. sep 2011 var nu heller ik lige en bærbar jeg ville købe hvis jeg skulle have god lyd fra std højtalere..

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

#13   2. sep 2011 Nej måske ikke men det er røv dårlige iforhold til min gamle HP som faktisk havde en god lyd i forhold til det her..

• #14   5. sep 2011 op i r.... med højtalerne... hvis man gamer har man hovedtelefoner på eller også en anlæg på hvis man sidder alene derhjemme...

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

#15   5. sep 2011 Jeg gamer aldrig men har et anlæg jeg kan slå det til men det er da stadig pisse træls musikken er helt at helveds til på den når det er jeg bruger den rundt omkring i huset og mine højtaler og inde i et andet rum..

• #16   5. sep 2011 nu har der i mine øjne aldrig siddet gode højtalere i en bærbar computer...

men er vel en smagssag...

lad computeren stå og skru op for anlægget eller få fat i et par 150kr's computerhøjtalere som du kan stille i det rum du nu en gang skal bruge musik i...

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

#17   5. sep 2011 gode og gode.. men der er i hvert fald stor forskel på dem har jeg fundet ud af..

og ej gider da ikke slæbe rundt på sådan nogen billige skod højtalere.. så hellere lade være med at høre musik.. og det hjælper ikke rigtigt at skrue op på anlægget hvis der nu er andre i huset der ikke ønsker at hører mit musik jo.

Kommentér på:
Kan den trække spil?

Annonce