Facebook hjælp! {{forumTopicSubject}}
Hej jeg står og skal bruge noget hjælp til facebook da jeg i fredag lige var til fest sammen med en masse venner så alle dem der lige skulle ind på deres facebook fordi de lige havde en sang på deres væg som vi skulle høre så fik de jo lige bollet deres facebook samtidig med når man ikke lige holdte øje
- Mit problem er så at normalt så på ens væg så står der jo alt det med jeg har syntes godt om den og den ting og jeg har kommenteret div. opslag, billeder links osv. men det gør der ikke ved mig længere....
Hvad værre er, er at man ikke længere kan gøre det pga facebook nu er kommet med en ny opdatering så jeg kan ikke bare gå ind på min væg og trykke på det kryds ud for et af mine opslag og så sige skjul alle opslag som ved de andre ting som kommentar hvor jeg mener der stod noget i stil med dette - skjul alle opslag med hvad du har kommenteret.
Så nu er det kun mine egne opslag der er på min væg og det ser sku rimelig trist ud!
Jeg vil derfor høre om der er andre der har prøvet at fjerne deres opslag eller ligende og som ved hvordan man får lavet sine indstillinger om så man igen kan se hvilke ting man har kommenteret osv ?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Facebook hjælp!