{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.801 visninger | Oprettet:

Jens K
Jens K
Følger: 1 Emner: 352 Svar: 1.332

Program som kan bruges som lektiebog? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,
Jeg er lige begyndt at i Gymnasium, og jeg har allerede lidt problemer med at huske de forskellige lektier og jeg vil så høre om i ved om der findes en god måde at skrive det ind på computer? smiley
F.eks. et godt program? smiley

Håber i kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Program som kan bruges som lektiebog?
  • Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

#1   7. sep 2011 De har kun lectio hvor det kun er nogle af lærerne der skriver det ind. Så vil jeg hellere bare skrive det hele ind selv smiley
    Og hvad kalderen angår ved jeg ikke om jeg har en der er brugbar? smiley

• #2   7. sep 2011 Har du iPhone eller MacBook?

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

#3   7. sep 2011 iPhone smiley

• #4   7. sep 2011 Okay, så kan jeg anbefale et program der hedder iStudiez Pro. Det koster penge (husker ikke hvor mange), men det er GENIALT!

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

#5   7. sep 2011 Ja men sådan er det desværre ikke her, hvor der går under 600 elever..

• #6   7. sep 2011 Nico P
    Det er fint med dig - men hvor meget lærer du så af at skulle organisere ting og huske dem, når du får serveret ALT for dig?

• #7   7. sep 2011 Jeg kender et pisse smart program, der findes en gratis version til iPhone og en til Windows computere også.

Det hedder hhv. Noter og Wordpad.

Det er sådan nogle programmer hvor man kan sætte tekst ind, som så kan beskrive de ting man skal huske.

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

#8   7. sep 2011 Så har jeg bare en million forskellige filer liggende på computren og det gider jeg ikke. smiley

• #9   7. sep 2011 Slet dem efter du har lavet lektierne, eller organiser dem i år, måneder og dage. I mapper. Så har du kun en mappe der hedder "lektier" og så en million undermapper.

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

#10   7. sep 2011 Så slog du hovedet på sømmet med de million undermapper... Det er jeg ikke interesseret i! smiley

• #11   7. sep 2011 Fair nok smiley

Fortsat god dag.

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

#12   7. sep 2011 lige over

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

#13   7. sep 2011 Jeg har prøvet og hente det program og det ser umiddelbart rigtig fint ud! smiley Mange tak Alexander og Simone.
    Men kunne dog også godt tænke mig og finde ud af om der findes noget lignende til computer,

Så hvis i ved det må i meget gerne stadig svare smiley

• #14   7. sep 2011 Programmet kan fås i AppStore på Mac, men har du ikke sådan en, så ved jeg ikke om du kan få det smiley

• #15   7. sep 2011 Nico P
    Du menter simpelthen at forskellen på at få noter skrevet ind i et system og på papir er forskellen på om man ender som top direktør og kassedame? - Jeg kan informere dig om at jeg er igang med 3. år af min dejlige HHX og jeg kan samtidigt forsikre dig om at bare fordi jeg skriver noter ned på gule lapper inde på computeren, så ender jeg ikke som hverken kassedame eller flaskesamler.
    Det er sikkert meget smart at skolen gør det på den måde som du beskriver, for dig - men jeg undgår helst skolens systemer, fordi jeg synes de er noget værre makværk. Derfor vælger jeg at skrive mine lektier ned på små gule sedler, som jeg har delt op i fag. Hvad jeg har haft for i lektier er unødvendigt at se, når det gælder eksamen. Det eneste der er vigtigt er at man gennemgår den liste med materiale ens lærer opgiver før eksamen.

• Anders R
    Anders R Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #16   11. aug 2013 der er også noget der hedder ontime-studies free i app store

Kommentér på:
Program som kan bruges som lektiebog?

Annonce