848 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

digital tv digital tv

jeg har et antenne stik som kommer ud af væggen i stuen og går over til tv'et i stuen og det køre perfekt.
men oppe på loftet er der lavet en fordeler hvor der køre 2 antenne stik ud fra. et til soveværelset og et til gæsteværelset.

men når jeg søger efter kanaler, kan jeg kun finde analog kanaler, dog har jeg i en halv dag kunne se digitale kanaler derinde
men så forsvandt det igen og har ikke kunne finde dem siden.

fjernsynet er helt nyt og jeg kan sagtens finde digital kanaler, hvis jeg sætter det ind i stuen.

hvad kan problemet være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  digital tv
  • #1   13. sep 2011 Hvordan kan du finde analog kanaler når de ikke sender analog signaler mere?

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 140
    #2   13. sep 2011 Analog er underforstået gennem TV-antennen (MPEG-4), hvor digitalt er gennem TV modtager eller parabol, SHN.

• #3   13. sep 2011 Ok vidste jeg ikke. smiley

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#4   13. sep 2011 mig.

Ja det kan godt være det ikke var helt rigtigt, har ikke styr på MPEG-2/4 tuner.
    Men jeg ved at mit TV har MPEG-4, og er koblet til en TV antenne, og finder alle kanaler analog. smiley
    Sorry hvis min besked var noget mudder.

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#5   13. sep 2011 Ja okay. Men vi har en TV antenne på loftet, med et kabel ført ned i stuen, og når jeg søger efter kanaler uden kablet til antennen finder den 0, og når jeg gør med finder den en del. Men det kan da godt være at vores oldgamle antenne er digital. Who knows smiley

• #6   13. sep 2011 men tilbage til spørgsmålet smiley hvorfor kan jeg ikke finde digital kanaler når jeg finder analog. og signalet kommer fra kabel og fra antenne forening

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#7   13. sep 2011 Understøtter dit fjernsyn det som mig. skrev?
    Altså understøtter det DVB-C signal? For det tror jeg er det der er problemet.

Hvilket fjernsyn har du, og hvad er det fulde modelnummer?

• #8   14. sep 2011 alt er tjekket og der er endda trukket nye kabler og det understøtter alle signaler

Kommentér på:
digital tv

Annonce