{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Apple TV
  • #1   15. sep 2011 Lige for at få det på det rene.. Så kan man KUN se TV serier over nettet hvis man har en amerikansk iTunes konto OG en amerikansk DNS..

Så det er pænt surt at være dansker med en appleTV.. men når det er sagt så SKAL jeg ha en snart.. Den understøtter airplay hvilket vil sige at du nemt kan se film, billeder og høre musik fra dine iOS devices samt dine iTunes biblioteker der er på netværket..

Så for at sige det kort.. Den kan ikke så meget.. Men den kan NEMT vise indhold fra dine iTunes på fjernsynet.. og det er MEGET lækkert..

• #2   15. sep 2011 Jeg er ikke helt enig med Rene.

Har selv en og med jailbreak kan den en del mere end bare simpel streaming fra itunes.

Bruger den til at streame fra hulu, dr bonanza osv.

Desuden streamer den fra min nas harddisk, så alle film musik osv. vises på tv'et uden man behøver tænde computeren.

• #3   15. sep 2011 Det er selvfølgelig rigtigt nok.. Med Jailbreak er alt muligt smiley
    Er i øvrigt interesseret i at købe en hvis der er en der vil af med en smiley

• #4   15. sep 2011 Hvordan jailbreaker man et apple tv?.. Jeg ved godt hvordan man jailbreaker iphone, men når man har den jailbreeaket, hvad er det så præcis man kan som man ellers iikke kunne? smiley

Kommentér på:
Apple TV

Annonce