{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

IRL hjælp til reperation af pc! {{forumTopicSubject}}

Hej. nu har jeg faaet fejl i memtest igen. jeg får test 7 error. jeg vil høre om der er nogle der bor tæt ved ikast, om den person kunne have interresse i at komme forbi og kigge på svinet, orker ikke at rode mere i det nu. så hvis der er en der er frisk ville det være super. (link fjernet)

(link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IRL hjælp til reperation af pc!
  • #1   22. sep 2011 mathias har du prøvet at reset motherbordet ?

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #2   22. sep 2011 Har du prøvet at smide nogle andre ram i, bare for at verificere at det er dem der fejler?

Men ja, start med at lave en clear på CMOS (hvis ikke du kan finde det i manualen, så tag batteriet der sidder på bundkortet af, og lad computeren stå uden nogen tilslutninger og uden strøm, så skal den nok nulstille).

• #3   22. sep 2011 det jeg har prøvet er at når jeg er inde i bios så har jeg loadet default bios, altså resettet det derinde fra. men det er maaske ike godt nok ?

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#4   22. sep 2011 Det er ikke altid nok, men det burde det være i dette tilfælde.
    Har du prøvet med nogle andre ram?

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#6   22. sep 2011 Det kan både være en ramblok, eller en sokkel eller begge dele.

Men jeg er også 99% sikker på at problemet opstår omkring rammene.

• #7   22. sep 2011 HAr jeg prøvet. men der er et eller andet galt. fordi nu har jeg lige anskaffet mig Red.Orchestra.2.Heroes.of.Stalingrad. og det lagger helt vildt selv på high. og det er mit battlefield bad company 2 også begyndt med og mit black ops. det burde det bare ikke gøre når jeg køre med amd x6 1090t og 8gb 1600 mhz og 2 x 6950'er ? så der er da et eller andet galt eller hvad ? fordi den har ike kørt så ustabilt altid.

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#8   22. sep 2011 Har du også problemet med andre ram?
    Du har memory fejl, så det er helt sikkert i den forbindelse at det går galt. Hvis den ene sokkel er dårlig, så vil det fejle så længe der er monteret ram i denne.
    Hvis den ene ramblok er dårlig, så vil det også fejle så længe den er monteret.

Andre årsager kan være ustabil strømforsyning, overbelastning eller overophedning.

Men din fejl tyder stadig meget på ram-fejl.

• #9   22. sep 2011 jeg har corsair ax850 i, og den skulle meget gerne være stor nok. og overophedning kan heller ikke være problemet, fordi tjekker mine temps, og lige når jeg har startet min computer og gaar ind i et spil med det samme, lagger det stadig. og har ikke prøvet med andre ram, og bare prøvet at skifte fra sokket til sokket uden det hjalp

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#10   22. sep 2011 Så skal du helt sikkert prøve med nogle andre ram. Det lyder virkelig til at de er problemet.

• #11   22. sep 2011 Ved ikk lige hvor jeg skulle faa fat i dem

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#12   23. sep 2011 Kender du ikke nogen du kan låne dem af.
    Ellers er de ikke ret dyre, hvis du køber nogen af de billige til test.

Kommentér på:
IRL hjælp til reperation af pc!

Annonce