{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Macbook mail {{forumTopicSubject}}

Hvordan kan jeg få min mail til at virke?
Der er bare en trekant med et udråbstegn indeni, og hvis man trykker på det, siger den:

Kan ikke modtage post.
Der kan være et problem med postserveren eller netværket. Kontroller indstillingerne til kontoen “Hotmail”, eller prøv igen.

Serveren returnerede fejlen: Serveren “mxcasper@hotmail.com” kan ikke kontaktes på porten 995.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Macbook mail
  • Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 584
    #1   24. sep 2011 Hvordan du får det til at virke? Du sørger for Mail.app benytter sig af den korrekte server fx.
    Da jeg satte mine mails op var Google fin til at finde forskelligt info jeg skulle bruge.

• #2   24. sep 2011 Jeg har prøvet ALT, og jeg kan bare ikke få den til at virke..

• #3   24. sep 2011 er din mailboks evt fuld?

ellers så søg på om porten skal udskiftes med en anden port.. på hotmails support side..

• #4   24. sep 2011 Say what? Jeg har 8 forskellige mailboxe kørende over min, og har aldrig oplevet det der?
    Du skal jo sætte den til at finde alt det der servershit automatisk, så det bliver gjort rigtigt smiley Så kører det.

• #5   24. sep 2011 Den har været til reparation, så alt blev jo slettet på den, også min mail opsætning. Så da jeg skulle opsætte den igen blev den bare ved med at sige det der, efter jeg havde indtastet alt hvad den sagde.

Kommentér på:
Macbook mail

Annonce