{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iphone billeder?? itunes HJÆLP
  • #1   25. sep 2011 du markerer din mobil i itunes, går ind under billeder og markerer den mappe den skal synkronisere med

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 140
    #2   25. sep 2011 På PC: Denne Computer > iPhone > DCIM > Træk dem over i en mappe.
    Mac: Åben iPhoto > Opret et Album > Tryk på din iPhone og vælg de villeder du vil have og træk dem over.

Det har intet med Jailbreak at gøre.

• #3   25. sep 2011 Søren P du kan kun kopiere fra iphone på den måde du kan ikke ligge billeder ind

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#4   25. sep 2011 Det kommer jo an på om det er det hun vil. Det er ikke til at se ud fra det hun skriver smiley Det kan betyde begge dele! smiley

- Hvis du skal lægge billeder over på din iPhone, plejer jeg på min Mac at lægge billederne i min dropbox, og gå ind i min dropbox på min iPhone og så er de også der smiley
    Det er det aller hurtigste, og trådløst.

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#5   25. sep 2011 Jeg har forstået det som om at hun vil lægge billeder over på sin PC fra sin iPhone, ikke omvendt. Men er det omvendt har du ret, så dur min metode ikke.

Men det gør den med dropboxen. smiley

• #6   25. sep 2011 nej det er sku ikke lige til at se hvad hun mener:)

• #7   26. sep 2011 skal have lagt billeder fra min com til min iPhone .. Når jeg åbner iTunes kan jeg godt vælge fotos men der kan jeg jo kun
    Markere ET album .. Ikke Kun de billeder jeg vil have over på..

• #8   26. sep 2011 nej det er lidt nederen sådan, du må lave en mappe med kun de billeder du vil have over, man kan mig bekendt ikke vælge individuelt

• #9   26. sep 2011 FUCK HVOR DET TRÆLS !!!

• #10   26. sep 2011 så besværligt er det heller ikke, du laver en mappe Iphone billeder eller sådan noget og smider de billeder du vil have derind:)

Kommentér på:
iphone billeder?? itunes HJÆLP

Annonce