{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  computer mekaniker søges!
  • #1   7. okt 2011 det ville nok være nemmere at skrive i dette forum om hvad der er galt,

• #2   7. okt 2011 jaa ville det sikkert (:

er ikke den skarpeste til det fis, men prøver.
    Det startede med jeg fik en masse "flimmer" på min skærm, efter et par genstarts fik jeg den blå fejlmeldings skærm, ku ikke tyde hvad der stod pga flimmeret.

som om det ikk var nok, dagen efter (idag) prøver jeg så at tænde den igen, de første 3 gange vil den ikk finde min skærm eller mus. Nu er jeg så nået dertil hvor jeg tænder den, men intet sker. lyset kører men alt andet kører ikke.

• #3   7. okt 2011 ja okay, det er jeg ikke nok nørd til, men vil umildbart sige at det må være dit bundkort der ikke har det for godt mere. og hvis det var mig ville jeg lede efter en ny computer

• #5   7. okt 2011 stationær. og det er du sikker på? ville sku være træls og skifte det og så det ikk virker smiley

• #6   7. okt 2011 af eller bekræft lige denne teori så.
    hvis det nu skulle være grafikkortet, burde jeg så ikke kunne sætte min skærm til bundkortet og så ville den virke? altså kun som en udelukkelse metode.

for jeg ku ikke så hvorfor det sku være bund kortet når du knap nok vil starte op.

• #8   7. okt 2011 aner ikke om der er grafikkort i mit bundkort, men der er da et skærmstik på mit bundkort? (:

Kommentér på:
computer mekaniker søges!

Annonce