{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Iphone 3g problemer {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en Iphone 3g som havde fået flækket skærmen. Jeg havde en måned tidligere allerede fået skiftet LCD'en hos en butik, så tænkte at jeg selv ville prøve at fixe det denne gang.

Jeg bestilte en ny digitizer hjem fra Amazon og gik igang med at skifte det. Det kom fint på og jeg troede det var fint. Det var selvfølgelig lidt svært at få sat kablerne på (til skærm, touch og batteri) men efter et par forsøg fik jeg det til at virke.

Jeg prøvede da at tænde min Iphone, men det gad ikke virke. Jeg satte den da til min computer, og fandt ud af at det var fordi batteriet var fladt. Det opladede i et par minutter hvorefter telefonen tændte og stoppede samtidig med at oplade. Nu havde jeg en tændt telefon som ikke kunne lade op, men som var tændt. Samtidig virkede home og tænd/sluk knappen ikke samt vibrator og den øverste højtaler - noget jeg aldrig før havde haft problemer med.

Nu har jeg prøvet nogle forskellige ting, skilt den af adskillige gange, stadig med samme resultat. Håber i ved hvad der er galt, og hvad det kan koste?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 3g problemer
Kommentér på:
Iphone 3g problemer

Annonce