{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Salg af deffekt Macbook {{forumTopicSubject}}

Hvor kan man det, og kan man det overhovedet?

En almindelig hvid Macbook, 13 tommer, ca. 4,5 år gammel.

Det hvide plastik er ret ridset og enkelte steder er bitte små stykker flækket af. Skærmen er ikke ridset overhovedet.

Harddisken har det fint, og generelt har computeren det fint. Problemet ligger i at et lille stykke, der hvor man sætter opladeren i, er røget af så den sender strøm tilbage hvilket ødelægger opladere.

Diskdrevet skal tages ud, da det er helt defekt.

Et eller andet gør, at computeren overopheder helt vildt men jeg tror det skyldes diskdrevet som konstant kører.

Derudover mangler der nogen skruer hist og her, så den er ret løst sat sammen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af deffekt Macbook
  • #1   9. okt 2011 Jeg ville prøve DBA. Gul og Gratis og QXL.
    Måske er der en der har en smadret skærm og kan bruge den til reservedele

• #2   9. okt 2011 Med alle de fejl du nævner, så ville jeg ikke engang bruge tid på at sætte den til salg, men bare kyle den ud.

Men jo, måske kan du få lidt for skærmen, men indpakning, forsendelse, vente på at penge bliver overført osv osv. Så tror ikke det er al den tid værd at bruge på det, for tror ikke du kan få mere end 100-150 for den.

Jeg har selv en 2½ år gammel Dell Vostro 1720, som kun mangler nogle nye knapper eller nyt tastatur til salg. Og den kan jeg ikke engang få solgt, selvom prisen er lav. Så min erfaring er at det er svært at komme af med gammelt elektronik.

• Dennis P
    Dennis P Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 24
    #3   9. okt 2011 Der er større chance for at få solgt en Mac, end en Pc, når de er gamle smiley
    Men det lyder godt nok ikke til at den er noget værd overhovedet.
    Jeg ville ikke selv købe den, og jeg vil sikkert heller ikke engang hente den gratis. Men held og lykke med den smiley

• #4   9. okt 2011 smid den på genbrugspladsen ....!

Kommentér på:
Salg af deffekt Macbook

Annonce