Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Apple Macbook Air 11.6" MC968DK VS Apple 13,3" M
  • #1   10. okt 2011 MacBook Air 13,3" smiley
    - Jeg ved godt det ikke er et issue i dit spørgsmål, men jeg er super glad for min og vil 100% anbefale den til andre. 11,6" mener jeg personligt er for småt, men det er også fordi jeg laver en hel del skolearbejde på min smiley

• kasper a
    kasper a Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 72
    #2   10. okt 2011 Macbook Pro helt klart!

• #3   10. okt 2011 Alexander A: Det er en Apple 13,3" MacBook Pro

• #4   11. okt 2011 du får mere ud af en macbook pro den har også dvd drev det har air ikke det skal du have ved siden af hvis du vil se en film på dvd..

• #5   11. okt 2011 Def D
    Det ved jeg godt smiley
    - Det var derfor jeg skrev som jeg gjorde smiley

Ronny AKA Wild Hogs
    DVD-drev er ikke nødvendigt. Det kan tælles på en hånd, de gange om året, hvor jeg bruger et eksternt drev til min Air. Men selvfølgelig, hvis man ser mange DVD-film på sin computer, så er Air'en ikke det rigtige valg smiley

• #7   11. okt 2011 Ville helt klart vælge den med cd-drev. Jeg er ved at blive sindssyg af, at jeg ikke lige kan smække en cd i min ...

• #8   11. okt 2011 Alexander rigtigt nok, men samtidigt ved vi jo heller ikke om han også vil spille på den eller hvad han vil bruge den til jeg synes air er fed men pro kan så noget mere som lidt mere med spil end air kan

• #9   11. okt 2011 DVD-drev er self det bedste !!!

Jeg regner også med at købe PRO så har jeg en bærbar i noget tid

• #10   12. okt 2011 Ronny
    Det kommer an på hvilke spil han vil spille. De fleste spil, købes og downloades direkte ned fra nettet af og jeg spiller ind i mellem også på min Air. Selvfølgelig ikke nogle spil som er vanvittig krævende, men spil som Counter Strike Souce, Portal 1 og 2, Half Life og sådan smiley

• #11   13. okt 2011 Alexander det ved jeg tænkte nu mere dem som kræver noget men som sagt det jo kun ham der ved det smiley

Kommentér på:
Apple Macbook Air 11.6" MC968DK VS Apple 13,3" M

Annonce