{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.089 visninger | Oprettet:

Anja J
Anja J
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 39

Hvordan sletter jeg de programmer?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Jeg håber der er en meget klog person der ude som kan hjælpe mig!
Jeg var i går ved at installere flere sims 3 spil, men der skete en fejl i installationen og jeg begyndte så at afinstallere for at kunne starte forfra i dag...
MEN MEN MEN da jeg startede med at installere i dag sagde den at sims3 var op computeren og derfor kunne det ikke installeres.
Jeg gik så ind i kontrolpanel --> Fjern program. og prøvede så her at fjerne de forskellige sims spil.
Men her siger den så at spillet ikke er færdig installeret og derfor ikke kan slettes.... Det siger den ved samtlige sims spil!

Har prøvet at system gendanne fordi jeg troede det fjernede programmerne også, men det hjalp altså ikke smiley

Nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få de spil slettet så jeg kan starte forfra med at installere

(når jeg søger i programmer på computeren og søger på sims, kommer der ikke nogle programmer... mystisk)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan sletter jeg de programmer??
  • Anja J
    Anja J Tilmeldt:
    maj 2007

#2   19. okt 2011 Tak for hurtigt svar Dennis.
    Har nu installeret det program du linker til. Skal jeg bare sige "Kør Rens" hvad fjerner den så??

• Anja J
    Anja J Tilmeldt:
    maj 2007

#3   19. okt 2011 Har nu kørt det program og der slettede den ikke noget af betydning.
    Har slettet de sims filer jeg fandt på C: drevet, men stadig ligger programmerne inde under kontrolpanel --> Fjern program - og ikke kan fjernes...

• Anja J
    Anja J Tilmeldt:
    maj 2007

#6   19. okt 2011 Fik endelig slettet alt der havde med sims at gøre!
    1000 tak for hjælpen smiley

Men hvordan det så gik med at installere det igen snakker vi ikke om, nu gider jeg ikke bruge mere tid på det i dag!

Kommentér på:
Hvordan sletter jeg de programmer??

Annonce