824 visninger
|
Oprettet:
iPod, så fed som folk siger??? {{forumTopicSubject}}
Er ipod godt nok så fed som folk siger???
Jeg står og mangler noget musik til min stue, og overvejer en ipod. Men kan ikke blive enig med mig selv om den er vær at bruge penge på.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 31 Svar: 547
Men ved der findes mange andre fede Mp3 afspillere
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 56
de er lette at finde ud af. praktiske og smarte.
det eneste minus jeg kan se er at man skal bruge itunes, som nogle folk godt kan have problemer med, men når man først får det lært, så er det faktisk lige til
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.490
iPod?!
Skal du ikke ud og kigge på forstærker og højtalere i stedet for.
For en iPods pris kan du fandme få noget halvanstændigt lydudstyr...
Små MP3 afspillere, som iPods, Creative ZENs, Zunes o.lign. er IKKE hi-fi, men du overvejer at bruge det i stuen?
Blasfemi.
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.046
René V
+1
feb 2007
Den eneste der bypasser den interne digital-til-analog konverteringschip/modul er Wadia 170i, og så skal du alligevel til at importere eller smide flere penge i kassen.
Så nej, det kan ikke ændres, uden dyre omveje.
En docking station er spild af penge, og giver ikke bedre lyd end et minianlæg til samme penge.
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Fotoprofiler: 1 Emner: 80 Svar: 468
jan 2007
Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
Har dog sprunget det over, og kører musikken via wifi. Har en airport med airtunes som er sat til dvd anlægget. Kan så spille musikken fra computeren derpå, og kan endda styre det via min iPhone.
Der findes sikkert samme muligheder til Windows/android.
feb 2007
En god dockingstation kan ikke redde iPod'ens middelmådige lydkvalitet.
Hvis det skal bruges til stuen, så står jeg fast.
Hi-fi.
Evt. smid et godt lydkort til 4-500kr i en gammel spand, og brug den som mediecenter.
Det giver et ti gange bedre resultat.
Ellers kunne du ligeså godt sætte din nuværende telefon til anlægget når der skal spilles op, det vil give det samme...
Dedikerede MP3 afspillere er stort set overgået af telefoner idag, kvalitetsmæssigt, anyways.
maj 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 238
jun 2008
Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
Jeg må ud og kig og høre, så må jeg se hvad det ender med.
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.585
feb 2007
Men ud over det, så er den jo lidt klodset, og det bliver aldrig en hi-fi afspiller.
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.585
Og klodset og klodset, det ved jeg nu ikke om den er, jeg synes den er fremragende.
Men nu vælger jeg også altid ud fra hvad der lyder bedst og ikke hvordan det ser ud, men sådan er vi jo så forskellige:)
iPod, så fed som folk siger???