{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Nicolaj
Nicolaj
Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476

iPod, så fed som folk siger??? {{forumTopicSubject}}

Er ipod godt nok så fed som folk siger???
Jeg står og mangler noget musik til min stue, og overvejer en ipod. Men kan ikke blive enig med mig selv om den er vær at bruge penge på.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPod, så fed som folk siger???
  • #1   19. okt 2011 Kan ikke undvære min Touch, og vil ikke bytte den med noget andet i verden som det er nu. smiley
    Men ved der findes mange andre fede Mp3 afspillere

• Rene A
    Rene A Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 56
    #2   19. okt 2011 jeg har haft 4 forskellige ipods, og har Kun godt at sige om dem.

de er lette at finde ud af. praktiske og smarte.

det eneste minus jeg kan se er at man skal bruge itunes, som nogle folk godt kan have problemer med, men når man først får det lært, så er det faktisk lige til smiley

• #5   19. okt 2011 Musik til STUEN?!
    iPod?!

Skal du ikke ud og kigge på forstærker og højtalere i stedet for.
    For en iPods pris kan du fandme få noget halvanstændigt lydudstyr...

Små MP3 afspillere, som iPods, Creative ZENs, Zunes o.lign. er IKKE hi-fi, men du overvejer at bruge det i stuen?
    Blasfemi.

• #6   19. okt 2011
    René V
    +1

• #8   19. okt 2011 Det er stadig samme komprimerede, ringe analoge signal der bliver smidt ud til docking stationerne... Om du forbinder via minijack stik eller docking stik giver præcist samme lydkvalitet.

Den eneste der bypasser den interne digital-til-analog konverteringschip/modul er Wadia 170i, og så skal du alligevel til at importere eller smide flere penge i kassen.

Så nej, det kan ikke ændres, uden dyre omveje.
    En docking station er spild af penge, og giver ikke bedre lyd end et minianlæg til samme penge. smiley

• #9   19. okt 2011 Jeg elsker min Ipod Touch overalt i verden!!

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #10   19. okt 2011 Hvis man ikkeer lydnørd, så findes der en del ok docking stationer.
    Har dog sprunget det over, og kører musikken via wifi. Har en airport med airtunes som er sat til dvd anlægget. Kan så spille musikken fra computeren derpå, og kan endda styre det via min iPhone.
    Der findes sikkert samme muligheder til Windows/android.

• #11   19. okt 2011 En kæde er ikke stærkere end dens ringeste led.
    En god dockingstation kan ikke redde iPod'ens middelmådige lydkvalitet.

Hvis det skal bruges til stuen, så står jeg fast.
    Hi-fi.
    Evt. smid et godt lydkort til 4-500kr i en gammel spand, og brug den som mediecenter.
    Det giver et ti gange bedre resultat.

Ellers kunne du ligeså godt sætte din nuværende telefon til anlægget når der skal spilles op, det vil give det samme...
    Dedikerede MP3 afspillere er stort set overgået af telefoner idag, kvalitetsmæssigt, anyways.

• martin h
    martin h Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 238
    #12   19. okt 2011 hvis du ikke går op i at lyden skal være god så vælg en ipod. Har selv haft masser af ipods men de har altid spillet musik af lort til, købte så en sony og den var bare 100 gange bedre i lyden

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
    #13   19. okt 2011 Takker for jeres indlæg.

Jeg må ud og kig og høre, så må jeg se hvad det ender med.

• #16   20. okt 2011 Jeg har ikke en ipod og skal heller aldrig have en. Jeg søgte efter en masse alternativer og endte med en Sandisk sansa clip +, kan godt være den på design er efter ipod, men den slår den på alle andre punkter, lyden er ikke til sammenligning!

• #17   20. okt 2011 Nu lever Sansa Clip jo også på at den har bedre lydkvalitet end andre MP3 afspillere...
    Men ud over det, så er den jo lidt klodset, og det bliver aldrig en hi-fi afspiller.

• #18   21. okt 2011 Det har jeg heller ikke påstået for det er der intet i den størrelse der er:) nu var det fordi trådstarter spurgte til ipod, så synes jeg det var nærliggende at nævne et alternativ.
    Og klodset og klodset, det ved jeg nu ikke om den er, jeg synes den er fremragende.

Men nu vælger jeg også altid ud fra hvad der lyder bedst og ikke hvordan det ser ud, men sådan er vi jo så forskellige:)

Kommentér på:
iPod, så fed som folk siger???

Annonce