{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.740 visninger | Oprettet:

graphic card nvidia geforce 9800 gtx problemer {{forumTopicSubject}}

har et nvidia geforce 9800 gtx i min computer sammen med 4gb ram, kan ikke huske bundkort men min computer er begyndt på at skærmbilledet går i sort og den popper op med en fejlmelding i process baren der står noget med at "screen driver has stopped working (ca. de her tal 286.6 kan ikke helt huske)". men skærmbilledet stopper også en gang i mellem helt og går i sort så jeg bliver nødt til at restarte min computer.
håber i kan hjælpe på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  graphic card nvidia geforce 9800 gtx problemer
  • #1   30. okt 2011 hej prøv at skrue din køler af kortet og så bag den i en forvarmet ovn ved 200grader i 10 minutter og så når den er kold putter du nyt kølepasta på gpu og ram og samler det.. det er jeg næsten sikker på der vil få det til at virke perfekt igen smiley jeg har kun haft én gang det ikke har virket nu ud af over 50 gange

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #2   30. okt 2011 afinstaller din skærmdriver og hent den igen.
    Afinstaller alt hvad der hedder nvidia under tilføj / fjern programmer og hent driveren her: http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #3   30. okt 2011 Så kan du hente programmet gpu-z til at tjekke om dit kort bliver for varmt:
    http://www.techpowerup.com/gpuz/

• #4   30. okt 2011 hmm men kan ikke komme ind på skrivebordet inden det sker

• #5   30. okt 2011 den fejl har en af mine kammerater haft med sit 8800gtx han bagte det sammen med mig og det har virket perfekt lige siden og det var sidste år i oktober

• #6   31. okt 2011 hmm okay hvor kan man skaffe sådan noget kølepasta og er det noget en der ikke har styr på hardwaren kan gøre? smiley

• #7   31. okt 2011 nu står der jo altså direkte i din fejl melding at det er skærmdriveren den er gal med... udelukker ikke at det kan være en hardware fejl.. men er sku da åndssvagt at begynde at pille computeren fra hinanden når det tager på den gode side af 5min lige og geninstallere driveren til kortet for så at se om det er problemet... i stedet for potentielt og ødelægge sit kort i ovnen...

• #8   31. okt 2011 hmm skulle jeg prøve at geninstallere win7 på min computer da jeg ofte ikke kan nå ind på skrivebordet for den fryser og skræmen bliver sort?

• #9   31. okt 2011 prøv at starte med at køre windows i fejlsikret tilstand... og så derfra afinstallere driveren, genstarte og installere driveren igen...

men ellers ja... så kan det måske godt være en alternativ løsning at formatere helt...

• #10   31. okt 2011 okay mange tak prøver det når jeg kommer hjem

• Thomas E
    Thomas E Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #11   18. dec 2012 Hej Melancholy .. (:
    - Har du fundet en løsning? En lignende fejl kommer også ved mig, jeg har samme grafikkort. Min gik kun i sort i starten, nu flimrer skærmen bare når fejlen kommer, og sekunder efter går den i blå skærm. Den når nogen gange at skrive at "skærmdriveren er holdt op med at fungere"
    Mvh Thomas

• #12   24. dec 2012 Installer beta driveren

Kommentér på:
graphic card nvidia geforce 9800 gtx problemer

Annonce