{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.312 visninger | Oprettet:

Heino H
Heino H
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 91

Iphone 4s spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Har som bekendt anskaffet mig sådan et dyr.

Når man så henter apps, hvordan får man så f.eks nye sms toner, ringetoner osv???
Synes det var meget lettere på de andre telefoner, jeg har haft. Virker lidt besværligt på Iphone.

Har osse hørt meget om at Jailbreake telefonen. Hvad går det ud på???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 4s spørgsmål
  • Bjarke p
    Bjarke p Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 68
    #1   8. nov 2011 Det er også besværligt.. Du skal hente en ringetone app.. Fra app store.. F.eks anyring.. Der kan du selv vælge en sang fra din ipod spille liste på telefonen og klippe i den og sætte den som ringetone..

Jailbreak er noget Så du kan installere apps der ikke er godkendt af apple.. Du kan ændre ting på telefonen som apple ikke selv giver lov til.. Min erfaring er at en iPhone der ikke er jailbreaket ikke er en skidt værd.. Man kan overclocke den, hente gratis apps i stedet for at betale i app store.. Der er mange muligheder..

• #2   8. nov 2011 du skal koebe alt igennem appstore

4s kan ikke jailbreakes endnu

• Heino H
    Heino H Tilmeldt:
    maj 2010

#3   8. nov 2011 WOW, det lyder bare besværligt, så er vel nødt til at nøjes med standard indstillinger indtil videre. Medmindre jeg tager ind i en butik og får dem til at hjælpe. Kan man ikke det???

Indtil nu har jeg ikke "købt" en eneste app, da jeg ikke synes der er nogle af de apps, der koster penge, som jeg kan bruge til noget

• Heino H
    Heino H Tilmeldt:
    maj 2010

#5   8. nov 2011 Julie P
    Er den god nok??? Og er der meget at vælge imellem?? Gider ikke at når der er nogen der ringer, så er der 100, der rækker efter deres telefon

• #8   8. nov 2011 Jeg har hentet en gratis app der hedder ringtones 500.000 eller sådan noget, der er en masse musik at vælge imellem smiley Og der er også forklaring på hvordan man gør..

• #9   8. nov 2011 selvfølgelig kan iphone 4s jailbreakes

• #10   8. nov 2011 Ronni C - ja foer eller siden, men som det er nu kan hverken 4s eller ipad2 jailbreakes

Kommentér på:
Iphone 4s spørgsmål

Annonce