{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Køb af nyt internet :O {{forumTopicSubject}}

Davs, jeg ville lige høre om der var nogle kloge hoveder herinde der lige hurtigt kunne hjælpe mig med noget omkring internet smiley Kort og godt, er jeg på vej ud af huset derhjemme, og skal flytte for mig selv smiley Men jeg skal ligesom have lidt net, så jeg kan snakke med alt og alle, og jeg skal skam også kunne spille lidt smiley Ville bare høre om der var nogle herinde der varlidt behjælpelig med priser, for net, startpakker, oprettelse, og hvad der ellers er af lort i sådan noget smiley Og hvad der er godt og hvad der er snot :S Det ville hjælpe mig en del! smiley

På forhånd tak,
Martin A! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af nyt internet :O
  • #2   8. nov 2011 Det kan du sagtens gøre smiley Jeg veeed dog bare ikke helt hvor mange der svarer lige pt smiley

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 818
    #4   8. nov 2011 Fullrate: 4/1 mbit - 179kr om måneden + en trådløs router hvis du opretter i november måned.

Stofa: 10/1 mbit - 171kr om måneden.

TDC bredbånd: op til 20/2 mbit + router + TDC Play - 249kr om måneden.
    Det var kun 3 udbydere. Der er yderlige læsestof her: (link fjernet)

Glem ikke medregning af oprettelse.

• #5   8. nov 2011 Såå viidt jeg ved, så burde der ikke være noget smiley Det er noget vi selv skal ud og skaffe, derfor min bolig tilfældigvis er så blilig smiley Men tilgengæld så er der jo ingen skade sket i at spørge smiley

• Sebastian T
    Sebastian T Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Svar: 28
    #6   8. nov 2011 Har selv lige fået 10/1 af Telenor, og indtil videre virker det forrygende.

• #7   8. nov 2011 Jamen der er jo ikke andet for end at gå igang med lidt research smiley Men tusind tak pt. for indvendinger smiley BTW. Jens A, så skal jeg op på ihvertfald 10 Mbit, eftersom jeg har et behov for at spille lidt CSS, og andre småting fra tid til anden smiley

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 818
    #8   8. nov 2011 Du behøver ikke 10mbit for at spille online-spil. Det kan gøres med det halve, måske endda mindre end det.

• #9   8. nov 2011 Ikke hvis jeg skal downloade og mange andre ting samtidig smiley Såå ville det skam være rart med en god forbindelse smiley

• #10   8. nov 2011 find ud af om du kan få fibernet så ? det er jo nemmere hvis du kom med en adr. så man kan finde ud hvad for en udbyder der kan give dig net. feks , der hvor jeg bor er det dansk kabel tv , og der hvor min kæreste bor kan dansk kabel tv ikke levere , men hun kan få fibernet så det har jeg bestilt ved hende.. det er 30 / 30 for 168,- de første 6 mdr , efter de 6 mdr er det 269,-

• #11   8. nov 2011 Som sagt må jeg selv lige ringe til Viceværten imorgen og høre frem og tilbage hvad der er der smiley

• #12   8. nov 2011 hvis du bor i en bolig forening så kan du jo nemt finde ud af det smiley

• #13   8. nov 2011 øøhh, pas ;D Det med det jo nok være? smiley Tror lige i første omgang jeg snakker med Viceværten imorgen smiley

Kommentér på:
Køb af nyt internet :O

Annonce