{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unlock af Iphone, koster det penge??
  • #1   12. nov 2011 det er gratis - dog er der et men! hvis telefonen er under 6mdr gammel vil telenor have en plov for at aabne den

• Lasse P
    Lasse P Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 54
    #2   12. nov 2011 fik åbnet af telenor samme dag jeg købte den så jeg kan bruge et simkort fra telmore
    det kostede ingen ting

• #3   12. nov 2011 Hm, så er jeg lige vidt.. smiley

• #4   12. nov 2011 Danni - inten skal du smide dit simkort i du vil bruge ved aller første gang eller lave en reset med redsnow, det har INTEN med Jailbreak at gøre, bare samme program man kan bruge ..

det den gør er at sige : lås din mobil, så scanner den lige og siger, OK du har et TDC kort i men det understøtter denne IOS ikke, så den beder dig i Itunes om at hente dem, og når du så gør det, så er den fikset. problemet er at sætter du et telia kort i, så skal du lige smide den til itunes igen for at få den del til telia men det er jo nemt.. og er næsten sikker på Icloud understøtter det

• #6   12. nov 2011 Har overvejet at købe den hos telia, også fordi at den er billigere i indkøb, men også abonnementet får man mere for pengene, ifht. taletid og data..

Men tdc, der får du Tdc play med, og gratis taletid imellem tdc kunder..

Vil helst have Tdc, men ja..

• #8   13. nov 2011 Ja, okay det kan jeg godt se, havde helt glemt at telia de kører med det der telia tirsdag.. smiley Men er bange for at deres dækning ikke er halvt så god som tdc's, der hvor jeg befinder mig..

Kommentér på:
Unlock af Iphone, koster det penge??

Annonce