{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

morten o
morten o
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 18

ATI Radeon HD 5900 Black edtion lav FPS {{forumTopicSubject}}

Godaften allesammen.

Jeg har et meget frustrerende program med mit nye grafikkort, i Battlefield 3 og nu i Saints row 3 køre spillet med 20-30 FPS ligemeget hvilken indstillinger jeg køre spillet i, har søgt rundt omkring på nettet, men syntes ikke jeg har fundet noget der kan hjælpe mig, er det min computer der er problemer eller hvad kan det være ? Håber nogen kan hjælpe.

Her lidt data på min computer
Processor : Intel Core Quad 2.5
Grafikkort ATI Radeon HD 5900 Black edtion
Ram : 8GB

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ATI Radeon HD 5900 Black edtion lav FPS
  • #1   15. nov 2011 Kunne du ikke give mig et link til det rafik kort ?? kender det ikk ..

men hvis det er et 5970 grafik kort du mener `´ så er der noget galt et sted fordi det kort er vildt smiley

lyder lidt som der måske skal lige nye driverer ind ?? måske er din CPU lidt for gammel smiley

• morten o
    morten o Tilmeldt:
    sep 2008

#2   15. nov 2011 Ja hov det er 5970 Black Edition, og ja det burde kunne køre de spil perfekt.. Kan være være det er min CPU

• #3   15. nov 2011 din CPU kan sagtens halte efter.. du kan se min PC med i5-750 og 8Gb ram og 2 x 5770 der ligger jeg med en FPS på 80 - 100 i BF3 og det er på hugh smiley

Så din CPU kan sagtens halte bagefter ..

og så kan du ikke udnytte dit grafik kort optimalt smiley

• morten o
    morten o Tilmeldt:
    sep 2008

#5   15. nov 2011 Dennis D : Kan du uddybe det ? Er det min CPU der skal opdateres eller hvad mener du?

• morten o
    morten o Tilmeldt:
    sep 2008

#8   16. nov 2011 Køre med 1920 x 1080 og nej tror ikke det er for varmt blæseren køre ikke grafikkortet ligger på omkring 55-60 grader alt efter hvor hurtig blæseren køre, men har prøvet at sætte blæsen på 100 % og køre spilllet på 40 grader det hjælp eller ikke.

Kommentér på:
ATI Radeon HD 5900 Black edtion lav FPS

Annonce