{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.771 visninger | Oprettet:

Kan ikke slette Nvidia driver ordentligt? {{forumTopicSubject}}

Når jeg har slettet Nvidia driverne, genstarter jeg.
Efter jeg har genstartet står der nede i højre hjørne at den begynder at finde en skærmdriver, og når skærmdriveren er installeret, står der at Nvidia GTX560-TI er installeret, og så genstarter jeg igen, og efter jeg har genstartet er den gamle driver ligepludslig tilbage!
Hvordan i alverden får jeg så slettet alle mine driver, og får dem opdateret til de nyeste, når den selv finder en driver og installere? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke slette Nvidia driver ordentligt?
  • #3   16. nov 2011 Cleaner den for det hele?

• #5   16. nov 2011 Lyder dejligt, Tak :).

Tænkte på om du kendte til det her problem i BF3?

Når jeg sidder og spiller op til 5 minutter så begynder det at blinke grønt, og nogle gange går spillet fuldstændig i hak, og jeg kan hverken trykke ctrl alt delete, der sker ingenting, ingen forbindelse overhovedet, grafikdriver er den nyeste.

Grafikkortet er MSI GTX560-TI 1GB Twin-Frozer.
    Intel core i7, 2600kCpu 3,4GHz.
    8GB DDR3 Ram.
    750Wat Corsair TX.

• #6   16. nov 2011 Har vandkøl på min cpu, og grafikkort bliver 66grader ca.

• #8   16. nov 2011 Okay.
    så har jeg lige et andet spørgsmål.
    Er det normalt mit grafikkort GTX560-TI Twin-Frozer bliver 66-68 grader varmt, når der sidder Twin-Frozer på den med nyt kølepasta?

Ved ikke om det er airflowet i min pc det er galt med, jeg har dette kabinet http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=605768

Den bagerste blæser i kabinettet blæser luft ind i kabinettet, og den øverste blæser i kabinettet blæser luft ud af kabinettet, og så har jeg installeret en ekstre blæser til mit kabinet, som sidder i siden af kabinettet, som også blæsere luft ud af kabinettet.

Skal jeg ændre noget ved det, for at få en bedre airflow, fx at vende blæserne om, så de blæsere indad istedet for ud?

• #10   17. nov 2011 Der er ingen front blæser, og jeg har installeret en anden blæser som skal blæse ind i kabinettet istedet for ud, da den fulgte med til vandkøl

Kommentér på:
Kan ikke slette Nvidia driver ordentligt?

Annonce