561 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

hvem har forstand på forstærkere ? musik hvem har forstand på forstærkere ? musik

hey. står og mangler lidt penge så overvejer at sælge min forstærker da vi har fået noget andet.. men den er meget gammel (købt for ca 6-8 år siden) men den fejler absolut intet.
det er en JVC rx-7012rsl
men kan man få noget for sådan en når den er så gammel ? i så fald hvad kan jeg få tror i ? har søgt på nettet og MENER der stod et stred den kostede 4200 fra ny, lyder voldsomt syntes jeg.

tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvem har forstand på forstærkere ? musik
  • #1   25. nov 2011 Kan sagtens passe. Det er jo mange år siden og der er sket meget. Går ud fra det er til hjemmet? Ved ikke hvad den kan koste, den kan jo intet i forhold til de nyere smiley ..

• #2   25. nov 2011 dalle neej den er jo gammel smiley og ja den er til hjemmet.. men den kan jo stadig spille musik, rigtig godt.. så der må da være nogen der kan bruge sådan en ? irritere mig bare jeg ikke kan finde en ca pris på hvad de koster nogen steder

• #3   25. nov 2011 Man kan jo ikke rigtig bruge prisen til noget. Det er ikke en B&O som er i højere kurs. En 500 lap kan du da prøve. Man kan købe mange gamle forstærkere i genbrug jo til ingen penge

• #4   25. nov 2011 Måske 500 hvis du har tid til og vente. Men hvis den skal væk hurtigt så nok en 2-300kr

Kommentér på:
hvem har forstand på forstærkere ? musik

Annonce