Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 4s ris & ros
  • #1   26. nov 2011 Det eneste minus jeg har om iphone er deres besked tastatur.
    eller køre de super. Jeg har lige skifter min 4 ud med 4S smiley
    Held og lykke med den smiley

• #2   26. nov 2011 Hvis du HAR bestilt den, kan du jo selv vurdere det er om en uge.. ?

Hilsen en 4S ejer, er Apple fanboy så du får mig ikke til at sige noget negativt om iphone'n hehe

• #4   26. nov 2011 Nu har jeg ikke en 4s'er, men det har min dame..

Hun er superglad for sin, hun fik den dagen den udkom i DK.

Der har IKKE været problemer med hverken gule plamager, batteri eller lyd under opkald.

Det er en superfed telefon, og det med de små taster under beskeder er bare et spørgsmål om tilvænning.

Har haft en 4 i snart et år og har tabt den mellem 15-20 gange, både på fortov, betongulv, gulvtæppe, trægulv osv uden den har fået en eneste ridse på skærmen. Dog idag tabte jeg den på trægulv fra ca. 50cm højde, og den den fik en god lang revne i skærmen..

Men held og lykke med den, superfed telefon! smiley

• #5   26. nov 2011 JonasHansen '

Så er det heldigt, at du kan gå ind og tracke den.. smiley og hvis det ikke virker kan du få den låst så den nye bruger af den ikke kan bruge den til andet end kamera og mp3-afspiller smiley

og de har aldrig lovet at siri ville komme på dansk til at starte med.. smiley personligt gør det mig ikke noget, jeg sys det er lidt crazy at gå rundt på gaden og snakke med sin telefon..

• #6   26. nov 2011 Har en.. skulle haft ventet på Google's nye men sådan er det jo, den har en dell problemer, syntes touchen nogle gange er lidt dårlig, kameraet er elendigt i bare det mindste mørke, idioterne bag telefonen valgte at lægge blitzen LIGE ved siden af linsen så hvis du vil bruge lyset så får du et STORT lys skær på billedet hvilket jo ikke er så fedt.. Der til kommer så den lave batteri tid, kan sidde på facebook i 20min og så er der forsvundet 15-20% strøm... ingen 4g net, hvilket er lidt ireterende, erhm så er der det med at sms'er ikke altid kommer af sted og folk ikke kan få fat på mig (skal lige siges jeg snakker med Telenor da det måske er telefonen som er defekt ((hvilket mange andres os er iflg dem. )) )

• #7   26. nov 2011 Både min frue og jeg fik begge en 4S'er på udgivelses datoen.
    Det kører bare i smør, de holder fint battri efter sidste opdatering.

En perfekt telefon.

Kommentér på:
Iphone 4s ris & ros

Annonce