905 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Iphone 4 16gb vs Samsung Galaxy SII Iphone 4 16gb vs Samsung Galaxy SII

Kan få Iphonen for 1800 - den har et lille stenslag i skærmen og er ca 11mdr gammel (en af mine venner)
Eller Samsung Galaxy SII fra ny - ca 3250,-

Hvilke store forskelle er der? - Har selv en Ipod Touch, og der synes jeg det er irriterende at man ikke kan sende over bluetooth til andre mobiler / computere.

Nogle fejl som en af disse mobiler har mange af?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 4 16gb vs Samsung Galaxy SII
  • #1   28. nov 2011 Jeg synes Galaxy s2 er en super lækker telefon uden nogen fejl jeg ligger mærke til og så skal man ikke bruge itunes for at ligge musik på den smiley

Har haft iphone i 10 dage og så gad jeg ikke rigtig det mere..
    synes de er kedelige

• #3   28. nov 2011 helt klart iphone4 smiley den er bare meget bedre

• #4   28. nov 2011 iphone 4 er så bare overhovedt ikke bedere end galaxy s2....

den er dyrere også er det en mobil telefon alle køber fordi den er helt vild populær. folk glemmer bare at kigge på hvad andre telefoner kan i forhold til. og der kan iphonen sku ikk følge med. jeg havde valgt s2..

• #5   28. nov 2011 Det lige sådan noget som at man skal bruge itunes der er irriterende - dog bruger jeg ikke min mobil til musik, så lige på det punkt er jeg ligeglad. Men hvordan overføre man billeder fra mobilen til computeren - altså med min nokia 6700 kan jeg bare sende over bluetooth lyn hurtigt, kan man også det med iphone eller samsung?
    Så ser jeg på mobilpriser, og der står at iphonen skal bruges mellem 0 - 35 grader, så at tage sådan med på skiløjpen eller til varme lande, har det en indflydelse - og hvad med samsung?

• #6   28. nov 2011 Har begge mobiler gps - og koster det noget at bruge det eller til at købe et program?

• #7   28. nov 2011 Man skal købe et program smiley til S2 kan du købe sygic, det er gratis i 30 dage og derefter kan du købe forskellige kort, det bruger ikke data, (tog sim kortet ud for at teste) den førte mig til hamburg lufthavn uden problemer

• #8   28. nov 2011 Jeg havde min samsung i lommen da der gik ild i mine bukser der skete ingenting, men hvis du er håndværker synes jeg at Iphone er meget skrøbelige pga deres glasskærme..

• #9   28. nov 2011 Man kan ikke downloade noget gratis til nogle af dem smiley ? - men hvad koster det program?

• #10   28. nov 2011 Altså jeg ville nok bruge en anden mobil på arbejdet, men sådan til ferier eller fritidsbrug, kunne det være dejligt med de ting smartphone kan - som at finde vej, det jeg idiot til. Og så er jeg nok også fanget af internettet, sådan så hvis man kunne ville tjekke facebook hvert minut - der burde opkaldes en sygdom efter facebook...

• #11   28. nov 2011 så der gik bare ild i dine bukser sådan lige uden videre....

• #12   28. nov 2011 haha nej..

forkerte bukser at svejse i

• #13   28. nov 2011 noget med 300 kr for hele europa smiley

• #14   28. nov 2011 Nå okay, det er billigt nok smiley

• #15   28. nov 2011 Kan det så flyttes til en ny mobil, evt hvis ens egen går i stykker eller man mister den?

• #16   28. nov 2011 Ja, hvis du så får en anden telefon der også understøtter programmet tager du bare brugeren den er registreret til og downloader det igen, gratis smiley

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 549
    #17   28. nov 2011 Har en sg 2 og den kan Alt hvad man kan ha brug for, og den bedste android på markedet. Men tror du vil blive mere glad for én iphone, den er mere idiot sikker !

• #18   28. nov 2011 Okay - ved du om man også kan det med iphone altså med apple id ? smiley
    Hvordan idiot sikker :D? - Men ja, det passer sgu godt til mig så.

• #19   29. nov 2011 Min kæreste har den Samsung du omtaler, og jeg må ærligt indrømme at jeg syntes det er den fedeste telefon nogensinde.
    Der er INGEN problemer med den overhoved, og skærmen er vildt flot, det samme gælder kameraet, virkelig gode billeder.

Bruger fladen er helt i top, og det samme er bruger venligheden.
    Det eneste problem der er for mig med den telefon, er så småt at det er latterligt at nævne, men det er tasterturet når du skal sende sms'er.

Jeg har endnu ikke fundet ud af om man kan sætte det som et ''gammeldags'' tastertur, hvor man skal bruge T9 ordbogen.

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#20   29. nov 2011 Mr J ska du ha tips og tricks? For selvfølgelig kan den det;)!!

• #21   29. nov 2011 Der er et tandhjul nærmest ved tastaturet tryk der og så vælg stående tastatur type og så 3x4 tastatur smiley

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#22   29. nov 2011 Præcis.

• #23   29. nov 2011 Jeg var inde i 3 butikken hvor jeg prøvede en galaxy - men der kunne jeg heller ikke finde ud af at sætte den til 3x4, men jeg brugte måske bare ikke nok tid smiley
    Men der kunne man føre sin finger over skærmen til de forskellige bogstaver, kan man også det på iphone?

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#24   29. nov 2011 Nej!

• #25   29. nov 2011 Nå okay, øv smiley

Kommentér på:
Iphone 4 16gb vs Samsung Galaxy SII

Annonce