{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Internet fucker? {{forumTopicSubject}}

Hejsan.
Jeg har dansk net, og til tider fucker mit net helt vildt.
Selvom der både ved trådløst net og ved kabel står Internetadgang, kan den have svært ved at åbne hjemmesider. Har både prøvet på internet Explorer og Mozilla Firefox, til tider sidder jeg flere timer og prøver at finde ud af hvad der er galt, men aner det ikke, har tjekket om det er firewall'en der driller men der skulle ikke være noget der.
Til tider er det som om den bare logger af nettet, men får ingen information om det, der står der er internet adgang, og så kan jeg bruge internettet måske 5-15 min efter.

En der kan hjælpe? Vil meget gerne have det skåret ud i pap, da jeg ikke aner specielt meget om IT.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Internet fucker?
  • #1   11. dec 2011 - Jeg bruger Windows 7.

Er det min computer jeg skal ændre noget i, eller skal jeg ringe til Dansk Net og høre ?

• #2   11. dec 2011 Jeg synes du skal ringe til dem i morgen og så fejlmelde din linje ..

Så laver de et tjek på den og kan nemt se hvis der er noget galt ... Hvis du stadig har problemer efter de har prøvet så skriv en besked om emnet på hol.dk så skal du nok få et ordentligt svar ..

• #3   11. dec 2011 Tak for det, det vil jeg gøre imorgen smiley

• #4   11. dec 2011 Jeg har somtider akkurat det samme problem, ved mig sker det tit hvis en anden computer i huset opretter forbimdelse, eller hvis en du har en anden router udover den der meddølger, så er det kun den ene der skal uddele ip'er.

Kommentér på:
Internet fucker?

Annonce